י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגרלת הלוטו במוצ"ש

אאוץ': 3 מהמרים פספסו ספרה אחת, אך הפכו למיליונרים

הזוכים הצליחו לנחש באופן מדויק את שש הספרות שעלו בגורל אך פספסו את המספר החזק עובדה שהפכה אותם למיליונרים למרות שפספסו את הזכייה במקום הראשון | אלו שהצליחו לנחש את המספר החזק אך פספסו ספרה אחת מתוך 6 נכונות זכו בפרס זעום

אאוץ': 3 מהמרים פספסו ספרה אחת, אך הפכו למיליונרים
מילוי טופס לוטו צילום: Abir Sultan/Flash90

מזל או חוסר מזל? תלוי במבט שלכם בחיים. אמש (מוצ"ש) התקיימה הגרלת הלוטו שעמד על פרס של 20 מיליון ₪ ועד 40 מיליון ₪ בדאבל לוטו. גם בהגרלה הנוכחית כקודמיו בשבועות האחרונים לא נמצא זוכה בפרס הראשון,

אך הפעם, לא כקודמו, נמצאו מס' מנחשים שהצליחו לחזות במדויק את 6 הספרות אך 'אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ' - נפלו באחת. - המספר החזק.

מה שהציל את שלושת המנחשים ממפח נפש עצום שהיה נחרט אצלם לכל החיים, הינה העובדה שהצליחו לנחש נכונה כאמור, את שש הספרות שעלו בגורל שזיכה שניים מהם במיליון שקלים ואחד נוסף בשני מיליון שקל - (עקב העובדה שמילא טופס דאבל לוטו) וזאת למרות שפספסו את המספר החזק שאותו אף אחד מביניהם לא הצליח לנחש, מה שכמובן היה מכניס לאחד מהם את כל קופת ההגרלה.

אלו שכן הצליחו לנחש את המספר החזק בהגרלה, אך ניחשו 5 ספרות מתוך 6 שעלו בגורל, חוו אתמול מפח נפש עצום כשנאלצו להסתפק בפרס של 6542₪ (13,084 ₪ בדאבל לוטו) כשעמיתיהם בהגרלה, זכו כאמור, במיליון ובשני מיליון ש"ח.

המספרים שעלו אמש בהגרלת הלוטו של מפעל הפיס - הגרלה מס' 3483:

2, 4, 12, 14, 26, 37 והמספר החזק - 4.

סך הפרסים שחולקו בהגרלה:9,403,281 ₪.

 

כרטיס לוטו דאבל לוטו מפעל הפיס זכייה בלוטו זכייה בפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד