י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דרמה בטיסה

גילו חור: הנוסעים ירדו מבועתים לאחר ששמעו "בום" במטוס

45 דקות לאחר שהמריאו נוסעי חברת אמירויות הם נחרדו למשמע חבטה חזקה. לאחר הנחיתה הם הבינו כי המטוס השלים 14 שעות טיסה עם חור משמעותי בצידו

גילו חור: הנוסעים ירדו מבועתים לאחר ששמעו "בום" במטוס
החור שהתגלה בנחיתה צילום: @JacdecNew

נוסעי חברת 'אמירויות' נחרדו לאחר ששמעו חבטה חזקה 45 דקות לאחר ההמראה שלהם, הם הבינו לאחר הנחיתה כי המטוס השלים 14 שעות טיסה עם חור בצדו. מטוס ה-A380 המריא מדובאי ונחת בנמל התעופה הבינלאומי של בריסביין אוסטרליה בשעה 22:45 ביום שבת. הנוסעים דיווחו כי הם שמעו את הרעש המדאיג זמן קצר לאחר ההמראה ולא היה להם מושג מה קורה במהלך הטיסה הארוכה.

רק כשהם ירדו מהמטוס, הם הבחינו שחור גדול נמצא בגוף הצד השמאלי של המטוס. פטריק, נוסע במטוס, אמר שצוות חברת התעופה היה רגוע ונינוח למרות הקול המדאיג של המפץ. "הייתה חבטה חזקה והרגשתי את זה גם דרך הרצפה", הוא אמר ל-Courier Mail.

"צוות הדיילים נשאר רגוע, הפסיק את שירות המזון והתקשר בטלפון ובדק את הכנפיים והמנועים" אמר. הנוסע עמית כריס אמר כי שאר הטיסה עברה בצורה חלקה והוא הופתע מאוחר יותר כשגילה את החור בצד המטוס. "לפני שנחתנו אמרו לנו שעלינו לנחות על מסלול אחר ולבקש מהנדס שיבדוק את המטוס אם יש חשד לבעיה בכן הנחיתה", אמר. החור נגרם לאחר בורג שהתנתק בגלגל.

דובר האמירויות אמר ל'דיילי' מייל שהמטוס נמצא בתיקון. "הטיסה EK430 שלנו שטסה מדובאי לבריסביין ב-1 ביולי חוותה תקלה טכנית במהלך השייט", אמר הדובר. "המטוס נחת בשלום בבריסביין וכל הנוסעים ירדו כמתוכנן, המטוס יישאר בבריסביין לצורך הערכה ותיקונים בטיחות הנוסעים והצוות שלנו תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות שלנו".

מטוס איחוד האמירויות אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד