ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
השמאל עושה קמפיין

בליכוד איימו להדיח את היועמ"ש: "חמור ביותר"

שני חברי כנסת מהליכוד אולי חיבלו כבר בראשית דרכה של המערכת הפוליטית בקמפיין מפלגתם ואולי עשויים לשלם על כך בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת בעוד חודש. השניים תקפו את היועצת המשפטית לממשלה ואיימו להדיחה לאחר הבחירות. בשמאל תוקפים: "מצב בלתי נסבל שאסור להשלים עימו בדמוקרטיה"

בליכוד איימו להדיח את היועמ"ש: "חמור ביותר"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בתגובה לחוות הדעת המשפטית של משרד הביטחון המבקשת להוציא לפועל את מינוי הרמטכ"ל הבא, בליכוד משגרים איום ליועצת המשפטית לממשלה כי היא תודח אם תאפשר את המינוי.

"אם היועמ"שית תאשר מינוי רמטכ"ל לממשלת מעבר - המשמעות הישירה תהיה דווקא כלפיה ולמעמדה. רק יועמ"שית "מטעם" תאפשר זאת ולכן במידה ותפעל כך היא תוחלף מיידית כשנחזור לשלטון", איים חבר הכנסת יואב קיש.

חבר הכנסת שלמה קרעי שיגר מסר תקיף ומאיים אף יותר, "תאפשר, לא תאפשר, היא תוחלף בכל מקרה. כך גם כל מינויי ממשלת ההונאה. בקרוב בעז"ה", כתב קרעי בטוויטר.

בתגובה ניצלו בשמאל את המתקפה לקמפיין שלהם והתריעו כי הצבעה לבנימין נתניהו תביא להדחת היועצת המשפטית לממשלה. "גנגסטריזם", כינה שר המשפטים גדעון סער את חברי הליכוד.

יושב ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי הגיב לאיום של ח"כ קיש על היועצת המשפטית לממשלה ואמר: "חמור ביותר שחבר כנסת מאיים בצורה ישירה כזאת על היועצת המשפטית לממשלה. זהו מצב בלתי נסבל שאסור להשלים עימו בדמוקרטיה. אפשר להתווכח ולחלוק על עמדות של הייעוץ המשפטי אבל יש דרך לנהל את הוויכוח וזו לא אחת מהן. אני קורא לח"כ קיש לחזור בו מדבריו".

יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב ממפלגת 'העבודה' כתב: "אם היינו צריכים תזכורת לאיומים של נתניהו ושותפיו על שלטון החוק... קיש התחיל לאיים על היועמ"ש", כשהוא מוסיף "מעניין תוך כמה זמן מישהו מח"כי הליכוד גם יפלוט שאם היא לא תעצור את משפטי נתניהו אז היא תודח".

 

מפלגת הליכוד גלי בהרב מיארה יואב קיש שלמה קרעי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד