ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
4,556 קורבנות במשמרתו

מביך: מי קיבל משר הבריאות את אות ההוקרה לניהול הקורונה

בהחלטה אבסורדית החליטו שר הבריאות ומנכ"ל משרד הבריאות להעניק לרה"מ היוצא, נפתלי בנט, את מגן מערכת הבריאות תוך כדי התעלמות מוחלטת מצוותי הרפואה והעובדה שחללי הקורונה ממשיכים להיערם - אלפים מהם נוספו במשמרתם

מביך: מי קיבל משר הבריאות את אות ההוקרה לניהול הקורונה
אות ההוקרה צילום: חיים צח

רגע ביזארי נרשם היום (ראשון) עת החליטו שר הבריאות ומנכ"ל משרד הבריאות להעניק לראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, את מגן מערכת הבריאות.

אות ההוקרה בדמותה של מגן מערכת הבריאות ניתנה לדברי הצמד על "הובלת המאבק בנגיף הקורונה בשנה החולפת, ושמירה על חוסנה של מערכת הבריאות הישראלית".

שר הבריאות ניצן הורוביץ בהענקת האות.

המתקפות על ההחלטה התמוהה של משרד הבריאות לא איחרו לבוא כשהתהייה המרכזית נותרה בעיניה - "איך יתכן ש-בנט מקבל את אות ההוקרה בזמן שבמשמרתו מתו 4,556 נפטרים מנגיף הקורונה - כ-40 מתוכם רק בשבוע שעבר".

‏מי שנכנסה באופן חזיתי בשר הורוביץ, הייתה כתבת הבריאות של 'חדשות 12', ענבר טויזר שבציוץ בטוויטר כתבה: "אחרי שנתיים וחצי של מגפה, "מגן מערכת הבריאות" הוענק היום לא למנהלי מחלקות הקורונה, לא לאחיות בתחנות החיסונים, לא לנהגי האמבולנסים של מד"א, לא למתמחים לרפואה שסיכנו את חייהם ועבדו ימים כלילות, אלא לראש הממשלה נפתלי בנט. באמת אבדה הבושה".

כתב הבריאות של 'כאן חדשות', נוב ראובני, ג"כ לא נשאר חייב ועלה להתקפה בציוץ שכתב בטוויטר: "‏בבתי החולים מאושפזים יותר מ340 חולי קורונה במצב קשה, ישראל בעיצומו של גל תחלואה ונכון להערב ישנם 101,000 חולים פעילים 'ידועים". ללא ספק הטיימינג המושלם שבו שר הבריאות יעניק לרוה"מ היוצא אות 'מגן מערכת הבריאות' על המאבק בנגיף הקורונה". 

הוביל לכעס עצום הציבור • אות ההוקרה. 

חשוב לציין, כי בנוסף לטיימינג הגרוע כשחללי הקורונה ממשיכים להיערם, ולהתעלמות הבוטה מצוותי הרפואה שעבדו ועובדים יומם וליל במאבק למיגור הנגיף, האבסורד הגדול שבעתיים עקב העובדה ש"יקיר מגן מערכת הבריאות הטרי" מיסטר בנט עצמו, ניהל בראשית ימי כהונתו מאבק נגד ראש שירותי בריאות הציבור, הד"ר שרון אלרעי פרייס שביקשה להחמיר את ההגבלות ותקף אותה פומבית מעל בימת האו"ם.

שר הבריאות הורוביץ מסר מצידו כי הוא מודה לראש הממשלה היוצא נפתלי בנט על ההנהגה ושותפות הדרך במאבק בקורונה גם תחת האתגר המשמעותי שהציב להם הנגיף, כשהוכיחו שניתן לשמור על בריאות הציבור בישראל במינימום סגרים וכו'. 

משרד הבריאות ניצן הורוביץ נפתלי בנט מערכת הבריאות קורונה אות הוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד