ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סודיות מלאה

בקרוב בוואטסאפ: לא תוכלו לראות מי 'מחובר'

תכונה חדשה עבור משתמשי הוואטסאפ, החברה עובדת על פיתוח חדש שבקרוב יאפשר לכם להסתיר את הסטטוס המקוון שלכם, כך שתוכלו לקבל סודיות מלאה

בקרוב בוואטסאפ: לא תוכלו לראות מי 'מחובר'
וואטסאפ צילום: pixabay / צילום מסך

בקרוב תכונה חדשה עבור משתמשי הוואטסאפ, שתעניק לכם סודיות מוחלטת, אם עד כה היה ניתן לבחור בהגדרות הוואטסאפ את האפשרות שלא יוכלו לראות מתי 'נראתם לאחרונה', בקרוב תהיה באותה ההגדרה גם את האפשרות להסתיר את היותכם "מחוברים".

בשנה שעברה, WhatsApp החלה להסתיר אוטומטית את ה'נראה לאחרונה' בפני אנשי קשר שמעולם לא שוחחת איתם, בכדי למנוע מאפליקציות צד שלישי לעקוב אחר המצב האחרון שנראה והמצב המקוון שלנו.

לרוע המזל, אנשים שכבר שוחחנו איתם עדיין יכלו לראות מתי אנחנו מחוברים, אבל הודות להגדרת הפרטיות החדשה "מי יכול לראות מתי אני מחובר", הם לא יוכלו לעשות זאת יותר.

כפי שדווח ב-wabetainfo על עדכון נוסף הנמצא כעת בפיתוח, ניתן יהיה להגדיר מי יכול לראות מתי אנחנו מחוברים, ממש בתוך ההגדרות שנראו לאחרונה.

לדוגמה, אם תבחרו באפשרות שרק 'אנשי הקשר שלי' יוכלו לראות מתי נראיתם לאחרונה בהגדרה הקיימת היום "נראה לאחרונה". כך יהיה גם עבור הסטטוס של מצבכם בוואטסאפ האם אתם מחוברים או לא. מה שאומר שאנשים שאינם מאנשי קשר שלכם לא יוכלו לראות כשאתם מחוברים.

כמו''כ אם תבחרו באפשרות 'אף אחד' בהגדרה 'נראה לאחרונה', תקבלו את הנתון שאף אחד לא יוכל לראות מתי אתם מחוברים, הן מאנשי הקשר שלכם והן אנשים שלא שוחחתם איתם מעולם. בשונה מהמצב היום, שגם אם בחרתם להישאר במצב חסוי בכדי שלא ידעו מתי נראיתם לאחרונה, עדיין רואים מתי אתם מחוברים.

וואטסאפ וואצאפ WhatsApp (וואטסאפ) מחובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד