ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בלעדיה אין להם ממשלה

החלו המלחמות בגוש: "שקד עשתה הכל כדי לחבל"

חברת כנסת ממפלגת 'מרצ' מאשימה היום כי סיעת ימינה אשמה בנפילת הממשלה אחרי שנה אחת בלבד. לדבריה, האשמה המרכזית היא איילת שקד שפעלה מבפנים נגד בנט

החלו המלחמות בגוש: "שקד עשתה הכל כדי לחבל"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ישראל יצאה ביום חמישי לבחירות הארוכות בהיסטוריה - 124 ימים ויש מי שחוששים על מקומם ומתחילים לירות בנגמ"ש הממשלה היוצאת ומוצאים את האשמים לכך שישראל התדרדרה לבחירות נוספות.

חברת מיכל רוזין מסיעת 'מרצ' מאשימה כי "סיעת ימינה הראתה לנו פוליטיקה לא יפה בקדנציה הזאת, כשדווקא הם, שמטעמם יצא ראש הממשלה - הביאו לפירוק הממשלה". כך אמרה הערב בראיון לגלי צה"ל.

היא הוסיפה והצביעה על אחראית אחת והיא "‎איילת שקד" שלדבריה, "פעלה מבפנים נגד נפתלי בנט. היא עשתה כל מה שהיא יכולה כדי לחבל בממשלה הזאת, ולסמן לבוחרי הליכוד ובוחרי הימין שהיא נגד ההבנות וההסכמים הקואליציוניים".

נזכיר כי ל'מרצ' בעצמה היה חלק בנפילת הממשלה, כאשר חברת מפלגתה ראידה רינאווי זועבי התנהלה באופן עצמאי והצביעה נגד תקנות יהודה ושומרון, וכן נגד חוק הגיוס כמה שבועות קודם לכן.

כך או כך, לפי כל הסקרים שפורסמו עד כה, איילת שקד במידה ועוברת את אחוז החסימה יחד עם מפלגת 'ימינה' שבראשותה, היא לשון המאזניים להקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו, כאשר לגוש השני היא לא מספיקה כדי להקים ממשלה בראשות יאיר לפיד או מועמד אחר בגוש ה"רק לא ביבי".

מאידך, בגוש נתניהו גם לא בונים הרבה על איילת שקד שתצטרף אליהם לאחר הבחירות, שכן לדידם היא הייתה אדריכלית הקמת הממשלה היוצאת והיא עדיין לא הוכשרה לבוא בקהלם לאחר שהפנתה עורף למצביעיה כביכול. 

לעת עתה איילת שקד לא הגיבה לדבריה של מיכל רוזין. 

איילת שקד מיכל רוזין מרצ מפלגת ימינה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד