ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הקמפיין נפתח

כיצד התקבל איתמר בן גביר בכפר הדרוזי?

ח"כ בן גביר פתח את קמפיין הבחירות של עוצמה יהודית והגיע יחד עם פעילים למפגש בכפר הדרוזי סומיע, הוא הקשיב למצוקת התושבים והבטיח לעזור | "הדם של הקורבנות שלכם לא יכול להישכח, הייתי הראשון לתמוך בחוק העדה הדרוזית"

כיצד התקבל איתמר בן גביר בכפר הדרוזי?
חבר הכנסת איתמר בן גביר בכפר הדרוזי צילום: ללא

חבר הכנסת איתמר בן גביר ופעילי מפלגת עוצמה יהודית הגיעו היום (ראשון) למפגש עם בני העדה הדרוזית בכפר הדרוזי סומיע, בן גביר שהתקבל באהדה רבה אצל התושבים ביקש לשאת דברים ואמר כי "ביננו לבין העדה הדרוזית אין רק ברית דמים שכל אחד מקריב את חייו למען השני אלא יש גם ברית חיים ארוכת חיים מתקופת יתרו. הדם של הקורבנות שלכם לא יכול להישכח וכשהוצע חוק העדה הדרוזית הייתי הראשון לתמוך בחוק שנותן זכויות ומכיר במיעוט הדרוזי".

לדברי בן גביר: "העדה הדרוזית היא חלק מהמדינה. אני בעד שמי שבעד המדינה צריך לקבל, מי שנגד המדינה, לא צריך לקבל. המציאות התבלבלה, לרע"מ הסכימו לתת 53 מליארד שקל ולחיילים ולשוטרים לא נותנים מספיק, אנחנו צריכים משטרה גדולה, צבא חזק ולהעלות את שכרם של השוטרים והחיילים".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מי ששירת בצבא צריך לקבל אדמות חינם במקומות מסויימים ובפיקוח, כמו שבלקיה וחורה מקבלים אדמות חינם, אין סיבה שלחיילים ושוטרים לא יתנו. אני רוצה לפתור את הבעיות שלנו, להוריד חסמים שלזוג צעיר יהיה איפה לגור".

בסיום המפגש השיב ח"כ בן גביר לשאלתו של אחד הנוכחים בכנס שביקש לדעת האם בן גביר ימשיך לפעול למען בני העדה בכנסת ולטובת הכפר הנחשב מבחינתו נטוש מאז אוחד עם הכפר השכן: "האהבה שלך למדינה מרגשת אותי" השיב בן גביר והוסיף: "נעשה הכל כדי לעזור לכם".

בן גביר הוסיף ואמר: "צריך להכשיר לכם כמה שיותר שטחים, זה לא אומר שאין דין ואין דיין. גם אתה לא רוצה לחיות במקום שאין בו דין ואין דיין.

עוצמה יהודית כפר דרוזי איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד