י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא נשלל טרור

דנמרק: הרוגים ופצועים באירוע ירי במרכז קניות עמוס

אירוע ירי במרכז קניות בבירת דנמרק הותיר כמה הרוגים ופצועים, משטרת דנמרק אישרה כי מספר אנשים נרצחו, אדם אחד נראה מובל באזיקים | החשוד הוא גבר דני בן 22 | לפי מפקח המשטרה האחראי על החקירה, שוטרים חמושים סייעו לאזרחים מבוהלים לברוח מהמתחם

דנמרק: הרוגים ופצועים באירוע ירי במרכז קניות עמוס
היורה במרכז הקניות צילום: צילום מסך

מספר בני אדם נרצחו באירוע ירי שהתרחש במרכז קניות עמוס בבירת דנמרק, קופנהגן. לפי המשטרה, גבר דני בן 22 נעצר על ידי שוטרים חמושים בחשד לירי ליד מרכז הקניות פילד'ס, בקופנהגן, כך אמר מפקח המשטרה סורן תומסן, ראש יחידת המבצעים של משטרת קופנהגן.

 

"אנחנו יודעים שיש כמה הרוגים וכמה פצועים", אמר תומסן לפני כשעה במסיבת עיתונאים, והוסיף כי "לא ניתן לשלול טרור, אין לנו מידע שאחרים מעורבים, זה מה שאנחנו יודעים". הוא סירב לומר בדיוק כמה מהם מתים או פצועים ישנם באירוע. אולם עדי ראיה הבחינו בחשוד שמובל באזיקים על ידי שוטרים חמושים כשהוא לבוש בחולצת קפוצ'ון לבנה.

ראש עיריית קופנהגן, סופי האנדרסן, צייצה בטוויטר: "דיווחים איומים על ירי, אנחנו עדיין לא יודעים בוודאות כמה פצועים או הרוגים, אבל זה חמור מאוד".

הזמר הבריטי הארי סטיילס היה אמור להופיע ממש בסמוך למקום, במרחק של 500 מטרים בלבד מזירת הירי, לא ברור אם ישנו קשר לאירוע. כלי תקשורת מקומיים פרסמו תמונות שבהן נראים שוטרים חמושים בכבדות במקום, כמו גם אנשים בורחים ממרכז הקניות.

קופנהגן דנמרק טרור הרוגים ופצועים אירוע ירי מרכז קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד