י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המתין למזוודה 16 יום

המשבר נמשך: אלפי טיסות נוספות בוטלו או נדחו

ביטולי טיסות ועיכובים נמשכו ברחבי ארה"ב ביום ראשון. הביטולים מגיעים על רקע חגיגות יום העצמאות של ארה"ב, לפחות 267 טיסות לתוך ארה"ב, מחוצה לה, או טיסות פנים, בוטלו החל מהשעה 15:16 שעון ארה"ב, וכמעט 2,300 עוכבו

המשבר נמשך: אלפי טיסות נוספות בוטלו או נדחו
שדה תעופה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אתר המעקב אחר נסיעות אוויריות FlightAware.com מדווח כי עיקר הביטולים בטיסות מארה"ב ולארה"ב והעיכובים, היו בטיסות לסין, קנדה ואירופה.

שדה התעופה הית'רו בלונדון ופרנקפורט בגרמניה, חוו יחד 494 עיכובים בטיסות, בעוד שני שדות תעופה אחרים פירסון בטורונטו וסכיפהול באמסטרדם, יחדיו הביאו ל-484 עיכובים ו-72 ביטולים. אמריקן איירליינס הודיעה ביום רביעי לעובדים שהיא תשהה את כל מכירת הכרטיסים לטיסות מחוץ לסכיפהול.

כרטיסים לא זמינים יותר לטיסות אמריקאיות מאמסטרדם בין ה-7 ביולי ל-31 ביולי, כרטיסים שכבר נרכשו יהיו בתוקף. המצב בפירסון בטורונטו כל כך גרוע שלאחרונה דווח שמטייל אחד ממתין למטען שלו שם 16 ימים לאחר הגעתו. שדות התעופה בניו יורק דיווחו על שקט יחסי מבחינת עיכובים וביטולים אם כי חפץ חשוד אתמול הביא לפינוי בנמל התעופה JFK בניו יורק, שבו 10% מהטיסות עוכבו, כך דווח ה'ניו יורק פוסט'.

נמל התעופה 'ניוארק' דיווח רק על 4% עיכובים בטיסות ו-3% שבוטלו. בנמל התעופה לה גוארדיה, רק שש טיסות בוטלו ו-38 נדחו (8%). הבעיה ש-3.5 מיליון אמריקאים מתכננים לנסוע במהלך סוף השבוע של החגים האמריקאיים, אבל לחברות התעופה יש הזמנות בלי סוף והן חסרות כוח אדם, מה שגורם לעיכובים רציניים לנוסעים.

שדות התעופה ארה''ב כאוס ביטול טיסות עיכוב טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד