י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אוקראינה נוקמת

לפחות שלושה הרוגים ומאות בתים הרוסים בתקיפה אווירית של אוקראינה

בעלי בריתו של פוטין דורשים נקמה על "מעשה התוקפנות" שלכאורה ביצעה אוקראינה נגד רוסיה, התקיפה האוקראינית בעיירה אסטרטגית קרובה לאוקראינה הרגה לפחות שלושה בני אדם, לפחות 11 בנייני דירות ו-39 בתים ניזוקו, כאשר חמישה נהרסו לחלוטין. "התעוררתי, נבהלתי מאוד והתחלתי לצרוח", סיפר אחד התושבים בפאניקה

לפחות שלושה הרוגים ומאות בתים הרוסים בתקיפה אווירית של אוקראינה
בית עולה באש צילום: צילום מסך

לפחות שלושה בני אדם נהרגו ומאות בתים ניזוקו במה שנראה כמו תקיפה אווירית אוקראינית על עיר הגבול הרוסית בלגורוד אתמול (ראשון) מושל בלגורוד ויאצ'סלב גלדקוב טען שכמה פיצוצים פגעו בעיר המונה כמעט 400,000, השוכנת 40 ק"מ צפונית לגבול עם אוקראינה. לפחות 11 בנייני דירות ו-39 בתים ניזוקו, כולל חמישה שנהרסו לחלוטין, אמר גלדקוב בטלגרם.

הקול היה כל כך חזק שקפצתי, התעוררתי, נבהלתי מאוד והתחלתי לצרוח", סיפר תושב העיר ל'רויטרס', הם הוסיפו כי הפיצוצים התרחשו בסביבות השעה 3 לפנות בוקר בין שבת לראשון, "הטיל פגע בבנייני מגורים במרחק של כ-20 מטר מהבית שלי", סיפר התושב. "כל החלונות בבית שלנו נופצו, הדלתות יצאו מהמקום".

המחוקק הרוסי הבכיר אנדריי קלישאס האשים את אוקראינה בהפגזת בלגורוד וקרא לתגובה חמורה. "מוות של אזרחים והרס של תשתיות אזרחיות בבלגרוד הם מעשה ישיר של תוקפנות מצד אוקראינה ומחייבים את התגובה החמורה ביותר כולל צבאית", כתב קלישאס בטלגרם. מוסקבה האשימה את קייב בהתקפות רבות על בלגורוד ואזורים אחרים הגובלים באוקראינה מאז פלישת רוסיה ב-24 בפברואר. אוקראינה לא לקחה אחריות, אך תיארה את התקריות כנקמה על מעשיה של רוסיה.

מלחמת אוקראינה רוסיה מתקפת טילים הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד