י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אחרי מאבק ממושך: האישה זכתה בסכום עתק

רק כעשור לאחר שלקתה בסרטן ל"ע, זכתה תושבת ראשון לציון לתגמולי ביטוח בסך כ-350 אלף שקלים | מומלץ לא להרים ידיים

אחרי מאבק ממושך: האישה זכתה בסכום עתק
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

תושבת ראשון לציון, בת 72, שלקתה לפני כעשור בסרטן המעי הגס, סובלת מאז ועד היום ממצב בריאותי מדורדר, חלקו בשל תופעות לוואי מההקרנות אותן עברה. האישה סובלת מנפילות חוזרות ונשנות, פגיעה בתפקודי ריאות, חולשה, נפיחות ברגליים, כאבי גב, כאבי פרקים ועוד.

אלא שחרף מצבה הרפואי הקשה, נאלצה האישה לזנוח בשנים האחרונות את בעיותיה ולהקדיש את כל זמנה ויתרת כוחותיה לטיפול בבעלה הסיעודי. רק לאחר שבעלה הלך לעולמו, כשמצבה כבר החמיר ומשנזקקה לעזרה בכל פעולות היומיום הפשוטות ביותר, התפנתה האישה לדאוג לענייניה.

בשלב זה פנתה האישה לקופת החולים, כדי לבדוק אפשרות לקבלת תגמולים מפוליסת הביטוח הסיעודי אותה רכשה. אלא שלדבריה, קופת החולים וחברת הביטוח לא העבירו לה כל מידע לצורך הגשת תביעה. בצר לה, פנתה האישה לעו"ד לירון ביבר-הררי ממשרד עוה"ד ביבר לקואה חייקין הררי, המתמחה בתביעות ביטוח.

עיון מעמיק של עו"ד ביבר-הררי בחומר הרפואי של האישה העלה, כי האישה זכאית לקצבת סיעוד על פי הפוליסה לתקופה של כשלוש שנים רטרואקטיבית.

בכדי לא לאבד זכויות בגין תקופת העבר, מיהרה עו"ד ביבר-הררי להגיש פנייה מיידית לחברת הביטוח, שביטחה את האישה בביטוח הסיעודי. בפנייתה, דרשה עו"ד ביבר-הררי לשלם לאישה קצבת סיעוד חודשית עבור שלוש שנים רטרואקטיבית וכן לעתיד.

בעקבות פנייתה של עו"ד ביבר-הררי, העבירה חברת הביטוח לאישה תגמולים רטרואקטיבית והחלה לשלם לה קצבה חודשית, אלא שכעבור מספר חודשים חדלה החברה מהעברת התגמולים.

גם הפעם התערבה עו"ד ביבר-הררי בנעשה, והגישה תביעה לבית משפט השלום בתל אביב. בעקבות הגשת התביעה הושג הסכם פשרה בין הצדדים, ובסך הכל שולמו לאישה תגמולי ביטוח בסכום מצטבר של 260 אלף שקלים.

עו"ד ביבר-הררי המשיכה ודרשה גם תגמולים לעבר מחברת הביטוח שביטחה את בעלה המנוח של האישה. גם בנוגע לדרישה זו הושג הסכם פשרה, ולאישה שולם סכום נוסף של כ-85 אלף שקלים, וזאת חרף העובדה שחלק מתביעה זו כבר הספיק להתיישן.

לדברי עו"ד ביבר-הררי, בכל מקרה שבו מתעוררים קשיים בהתנהלות מול חברת הביטוח מומלץ לא להרים ידיים, אלא לפנות לעורך דין המתמחה בתחום הביטוח, לצורך ייעוץ, ליווי ובמידת הצורך, פתיחה בהליכים משפטיים.

לדבריה, ייצוג של עורך דין בהליכים, הן בבית המשפט והן מחוצה לו, ממקסם את סיכויי ההצלחה.

ביטוח בריאות תביעת ביטוח חברת ביטוח ביטוח רפואי חולה סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד