י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסבה לה הוצאות רבות

הילדה נפצעה בחנות הנעליים וזכתה בפיצוי

נעץ של זמזם ביטחון חדר לכף ידה של ילדה בסניף של רשת הנעלה מפורסמת באשדוד. בתום הליך משפטי נגד הרשת היא פוצתה בעשרות אלפי שקלים

הילדה נפצעה בחנות הנעליים וזכתה בפיצוי
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

ילדה כבת 12, שרק רצתה למדוד נעליים בסניף של רשת הנעלה מפורסמת באשדוד, לא יכולה הייתה לשער לעצמה שהמדידה תהיה כה כואבת; כך נטען בתביעה אותה הגישו עוה"ד דביר שמעיה ומיכאל מירל ממשרד עוה"ד שמעיה-מירל, בשמה של הנערה והוריה, נגד הרשת ונגד חברת הביטוח המבטחת אותה.

על פי התביעה, כאשר נכנסה הילדה לתא המדידה והניחה את כף ידה על הרצפה, על מנת לנעול את הנעל, נעץ של זמזם ביטחון, שהיה זרוק על הרצפה, חדר לכף ידה. מהחנות, כך נטען, הובהלה הילדה למיון בבית החולים 'ברזילי', כשהיא סובלת מכאבים עזים, וכן מחרדה ומצוקה מהסיטואציה אליה נקלעה.

עוד נטען, כי בבדיקה אובחן גוף זר שחדר לכף ידה השמאלית של הילדה, וכי לאחר הוצאה שלו, בוצע חיטוי ואף ניתנו חיסון טטנוס ומנת אנטיביוטיקה. במכתב השחרור הומלץ על המשך מעקב של הרופא המטפל ושל אורתופד וכן על טיפול אנטיביוטי.

עורכי הדין. צילום: שריר תקשורת.

לטענת עוה"ד שמעיה ומירל, התאונה הסבה למשפחתה של הילדה הוצאות רבות, בין היתר, בשל רכישת תרופות, ביקור במיון, תשלומים רבעוניים של השתתפות בהוצאות הקופה, נסיעות לבדיקות וטיפולים, הפסדי שכר ועוד.

בתביעה כנגד חברת הביטוח ורשת ההנעלה נדרשו לפצות את הילדה בסך של עשרות אלפי שקלים על כל הנזקים שנגרמו לה בשל רשלנותה של הרשת ובשל העוגמת נפש הרבה אשר נגרמה לה.

לאחרונה הגיעו עוה"ד שמעיה ומירל להסכם פשרה עם חברת הביטוח, ולילדה שולמו פיצויים בסך עשרות אלפי שקלים.

חברת ביטוח תביעת ביטוח פיצוי כספי תביעת פיצויים תשלום פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד