ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

זוהו כל ארבעת הרוגי התאונה הקטלנית בכביש 6

רב"ט חי בן נעים, סמל ראשון כפיר דהרי, יריב ברק ויונתן תורג'מן ז"ל הם ארבעת ההרוגים בתאונת הדמים בכביש 6 • מחקירה ראשונית עולה כי נהג האוטובוס אשם

צילומים: פייסבוק וישיבת ההסדר מדברה כעדן
צילומים: פייסבוק וישיבת ההסדר מדברה כעדן

יממה לאחר התאונה הקטלנית סמוך למחלף שורק שגבתה את חייהם של ארבעה בני אדם, וגרמה לפציעתם של כ-25 נוספים, זוהו כל ההרוגים.

כזכור, אתמול (א) בשעות הצהרים אירעה תאונת דרכים קשה בכביש 6: אוטובוס קו 377 של חברת מטרופולין עמוס נוסעים שעשה את דרכו מראשון לציון לבאר שבע, התנגש במשאית זבל חונה. האוטובוס שנסע בנתיב הימני שפשף את צידו במשאית, החלק האחורי של המשאית התהפך ופגע באוטובוס בצדו הימני.

ההרוגים בתאונה הם: החיילים רב"ט חי בן נעים בן 19 מראשון לציון, וסמל ראשון כפיר דהרי בן 22 מקרית עקרון, שניהם יובאו למנוחות היום. שני הרוגים נוספים זוהו היום (שני) והם יריב ברק בן 28 מראשון לציון, ויונתן תורג'מן בן 21 תלמיד ישיבת ההסדר מצפה רמון. השניים זוהו באמצעות בדיקות DNA שנלקחו ממשפחותיהם.

בין הפצועים ישנם עוד שלושה חיילים.

במשטרת אגף התנועה ממשיכים בחקירה בניסיון לגלות מה גרם לתאונה. מחקירה ראשונית, מעריכים במשטרה כי שהגורם לתאונה הוא אי שמירת מרחק מצד נהג האוטובוס.

נהג האוטובוס שנפצע באורח קל, אושפז בבית החולים איכילוב, בשיחה עמו הוא אמר לחוקרים כי נסע מאחורי נהג משאית נוספת, שבשלב מסוים סטתה שמאלה. לדבריו, רק אז הוא הבחין במשאית הזבל שעמדה בצד בכביש. הוא ניסה לסטות גם הוא, אבל המשאית שנסעה לפניו הסתירה לו את הדרך ולכן הוא התנגש במשאית הזבל.

חיים צרפתי, נהג המשאית בה התנגש האוטובוס, אמר כי חנה בשוליים כדי לתקן תקלה במזגן, והאשים את נהג האוטובוס בתאונה. "ראיתי מרחוק שאני לא רואה מפרץ לעצור בו אז נאלצתי לחנות שם. כמעט שפשפתי את המעקה כדי להתקרב אליו ולא להיכנס לכביש. שמתי משולש ואמרתי שהמשולש יעוף אז ירדתי לשים עליו חתיכת עץ. ישבתי בקבינה והורדתי נעליים ופתאום הרגשתי חבטה", סיפר צרפתי. "נהג האוטובוס רצה לעקוף מימין לשוליים, התנהג בצורה ברוטלית".
הרוגים כביש 6 אשם נהג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד