כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בני ברק: צלב קרס וכתובת נגד חרדקים רוססו על ספסל

צלב קרס וכתובות נאצה נגד חיילים חרדים רוססו על ספסל בגינה ציבורית בבני ברק • המשטרה פתחה בחקירה • תושב: "חרדי לא ירסס צלב קרס, בטוח שזה מישהו מבחוץ" • תיעוד

צילום: עוזי ברק
צילום: עוזי ברק



ברחוב מתתיהו פינת בן יעקב בני ברק, צוייר צלב קרס וכיתוב 'חרד"ק החוצה' על גבי ספסל בגינה ציבורית. בעקבות המקרה הגיעו שוטרי מז"פ למקום ופתחו בחקירה. טרם אותרו חשודים במעשה.

אחד מתושבי השכונה אומר ל'בחדרי חרדים' כי אין ספק שמי שעשה את המעשה הוא לא חרדי, אלא מישהו שמנסה לעורר מהומה על לא כלום. "אין חרדי שירסס צלב קרס, ודעותיו הם נגד החיילים החרדים. המשטרה צריכה לבדוק האם מדובר בגורמים מחוץ לעיר שמעוניינים לעורר את הנושא, שב"ה לא תפס תאוצה בבני ברק".

לפני חודש בדיוק, חייל חרדי שעבר כשהוא לבוש במדי צה"ל ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, הותקף על ידי עובר אורח בקריאות גנאי וקללות: "חרד"ק, מסריח אחד, תצא מהעיר ואל תכנס אליה יותר כחייל".

אלא שהחייל לא וויתר על כבודו. בלב ההמולה הוא הסתובב לעבר עובר האורח והחל לרדוף אחריו בצעקות ובקללות חוזרות. "אם לא היו עוצרים אותו, זה היה נגמר באלימות", העיד תושב העיר שנכח במקום. "אנשים עמדו והסתכלו, חוץ מ-2-3 אנשים, אף אחד לא ניסה להפריד".

בני ברק: חילופי קללות בין חייל חרדי לעובר אורח
החייל הנרדף • שוב גרפיטי: חרדק"ים טורפים, עופו מכאן
כתובת הסתה בבני ברק: "זהירות ! כאן מחלה מדבקת הנקראת חרד"ק"

במקרה אחר ברחוב רמב"ן בעיר, רוססו כתובות גרפיטי בגנות חיילים חרדים "זהירות כאן בבניין יש מחלה מדבקת הנקראת חרד"ק יש להיזהר..." ו"חרד"קים החוצה". הכתובות נמחקו והמשטרה פתחה בחקירה. שבועיים לאחר מכן רוססו שוב כתובות "זה לא יעזור לכם!", "חרד"קים (מ)טורפים, מקומכם איננו כאן! עופו מכאן".

צילום סטילס ווידאו: עוזי ברק



















חרדק ריסוס צלב קרס גרפיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד