י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עימות בדרך לקלפי

סער האשים: שקד תשב עם נתניהו; השרה השיבה: "ניהל מו"מ עם הליכוד"

חילופי מהלומות במחנה הימין של ממשלת המעבר: יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער, בחר הבוקר לסמן מטרה ולהאשים את יו"ר ימינה החדשה, אילת שקד, בשיתוף פעולה עתידי אפשרי עם נתניהו | שקד לא נותרה חייבת והאשימה את סער כמי שניהל אף הוא בעבר מו"מ עם הליכוד 

סער האשים: שקד תשב עם נתניהו; השרה השיבה: "ניהל מו"מ עם הליכוד"
גדעון סער במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עימות חריף הבוקר בתוך מחנה הימין בממשלה, בעוד שניהם מדשדשים על גבול אחוז החיסמה, כותשים הבוקר (שני) השרים גדעון סער ואיילת שקד זה את זה בעוון שיתוף פעולה עם בנימין נתניהו.

בראיון לגלי צה"ל תקף השר סער את מפלגת ימינה בראשות איילת שקד; "כל אדם שיצביע לאיילת שקד יודע שהיא תלך עם נתניהו. גם לפני פיזור הכנסת, היא חתרה להקמת ממשלה בראשותו. זו דעה שגויה לפי דעתי, אבל לגיטימית".

שקד ענתה לסער, "גדעון, אם אתה מאשים אותי בכך שהפכתי עולם למנוע הליכה לבחירות - אני מודה באשמה", לדבריה "אני תמיד מתנהלת באחריות כלפי המדינה שלי".

"בכל מצב", ציינה שקד, "עם ה'קלפים' שיש, אעשה מה שהכי טוב למדינה", תוך שהיא מוסיפה ותוקפת את סער העומד בראש 'תקוה חדשה', "רק יש לי שאלה: למה אתה ניהלת משא ומתן עם אנשי נתניהו במשך מספר שבועות, אם זה כל כך מפריע לך".

סער ענה לשקד ואמר: "גב׳ שקד, אני עמדתי במבחן שאף פוליטיקאי לא עמד בו. את יודעת היטב, כמי שפעלה לשכנע אותי, שסרבתי לפני כשנה להצעת גוש נתניהו לכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה. הכל - בשביל להקים את הממשלה שאת יושבת בה. גם עתה קיבלתי הצעות מפתות - וסרבתי. האם יש אדם אחד שמאמין שאת היית עומדת במבחן כזה?".

בחירות לכנסת ה-25 גדעון סער אילת שקד בנימין נתיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד