י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מאוחדת, רמה אחרת"

המיתוג החדש של מאוחדת יוצא לדרך עם קמפיין נרחב

קופת חולים מאוחדת יוצאת במהלך שיווקי חדש תחת הכותרת "מאוחדת, רמה אחרת" ובקמפיין מיתוג שיציג את אסטרטגיה השירות החדשה של 'מאוחדת' # המיתוג החדש ילווה בקמפיין תקשורתי נרחב ומיתוג מחדש של כל מרפאות מאוחדת בארץ # סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת עמוס מאור: "מאוחדת מעניקה ללקוחותיה שירותי רפואה ברמה הטובה ביותר, עם הרופאים המקצועיים ביותר ובזמינות הגבוהה ביותר"

המיתוג החדש של מאוחדת יוצא לדרך עם קמפיין נרחב
מאוחדת מיתוג מחדש צילום: יח"צ

מאוחדת, הקופה המובילה בציבור החרדי ואחד מגופי הבריאות הגדולים בישראל, משיקה מהלך שיווקי חדש: 'מאוחדת. רמת אחרת' אשר במרכזו עומדת אסטרטגיה השירות החדשה של הקופה ששמה במרכז את המפגש בין המטופל למטפל. דגש מיוחד ניתן לאסטרטגית השירות של מאוחדת בקרב הציבור החרדי שמרביתו נמנה עם לקוחות מאוחדת.

במסגרת החשיבה האסטרטגית מבקשת מאוחדת להוביל תפיסה חדשה של השירות הרפואי הפרטי בעולם הרפואה הציבורית, תוך שהיא נשענת על היכולות הגבוהות שלה בשירות רפואי פרואקטיבי ומותאם אישית, זמינות גבוהה של מערך רופאים נרחב ומקצועי, ממיטב הרופאים והמומחים בארץ.

במסגרת המיתוג של 'מאוחדת', כל המרכזים הרפואיים, המרפאות ומשרדי מאוחדת ימותגו מחדש. המיתוג החדש ילווה בקמפיין תקשורתי נרחב להטמעת ערכי המותג בקרב כלל הציבור.

סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת עמוס מאור מציין כי "הסטנדרטים של הלקוחות שלנו נמצאים כל הזמן במגמת עליה, ואנחנו שואפים להתאים את אופי ואיכות השירות לסטנדרטים הבלתי מתפשרים שלהם, ולהעניק סטנדרט אחר של רפואה ציבורית. מאוחדת מעניקה ללקוחותיה שירותי רפואה ברמה הטובה ביותר, עם הרופאים המקצועיים ביותר ובזמינות הגבוהה ביותר. אלו ערכי היסוד של מאוחדת שיבואו לידי ביטוי במיתוג החדש".

לדבריו, "זו הסיבה שהציבור החרדי ששם את הבריאות בראש מעייניו נמנה ברובו עם לקוחות מאוחדת. זה גם מחייב אותנו כקופה הגדולה ביותר לציבור החרדי להעניק את השירות המיטבי ביותר או כפי שהשפה המיתוגית החדשה אומרת - ברמה אחרת״.

יוסי זיגמון מנהל אגף שיווק ודיגיטל במאוחדת מוסיף: "האסטרטגיה השיווקית החדשה, שתבוא לידי ביטוי גם בשפה התקשורתית וגם במיתוג מחדש של המרפאות והנכסים הדיגיטליים, באה לספר לכולם את מה שמטופלי הקופה כבר יודעים – שירותי הבריאות במאוחדת הם ברמה אחרת. הקו השיווקי החדש מציג תפיסה של שירות פרטני ורפואה ציבורית המובילה בישראל ברמה אחרת ומדגיש את עוצמתה של מאוחדת כגוף בריאות מוביל בישראל".

בואו לעלות רמה!

קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד