י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לרגל יום היארצייט

ראש עיריית ניו יורק: "בזמנים קשים, אני מבקש את ברכת הרבי"

ראש עיריית ניו יורק אריק אדמאס, ביקר בקברו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל לרגל יום היארצייט, יחד עם אישים נוספים, "כשיש לנו זמנים קשים, אנחנו הולכים למנהיגים רוחניים כדי לבקש ברכות, זה חיבור בין הטבעי לרוחני", אמר ראש העיר. מושלת ניו יורק: "השראה למיליונים ברחבי העולם, יהי זכרו של הרבי לברכה לעד"

ראש עיריית ניו יורק: "בזמנים קשים, אני מבקש את ברכת הרבי"
ראש העיר בציון הרבי מחב"ד צילום: עיריית ניו יורק

ראש עיריית ניו יורק אריק אדאמס, ביקר ביום ראשון באוהל הרבי מליובאוויטש זצ"ל, לציון יום ג' תמוז היארצייט של הרבי. ראש העיר כתב קוויטל ושם אותו בין מאות אלפי הקוויטלעך במתחם הציון, ושהה כמה רגעים בתפילה בקבר, הוא גם ביקר בקבר של הרבנית חנה אימו של הרבי, ושל הרבנית חיה מושקא, אשת הרבי.

במהלך הביקור אמר ראש העיר כי אין זה ביקורו הראשון בקברו של הרבי כדי לבקש ברכה. "כשיש לנו זמנים קשים, אנחנו הולכים למנהיגים רוחניים כדי לבקש ברכות, זה חיבור בין הטבעי לרוחני", אמר ראש העיר אדאמס. "הייתי כאן כשהתמודדתי לתפקיד ברגע קשה", אמר ראש העיר, "באתי לכאן אז כדי לבקש ברכה".

"להגיע לכאן היום כדי לבקש ברכה ולהגיד תודה, זה משמעותי לעצור במקומות של אותם גברים ונשים גדולים לאורך ההיסטוריה שלנו שברכו אותנו בנוכחותם", אמר. "לא משנה באיזו אמונה אתה, האמונה בכוחה של ברכה לא קשורה לקבוצה מסוימת, היא קשורה לגזע הגדול ביותר בחיים, וזה המין האנושי".

גם חברת הקונגרס איווט קלארק ציינה את יום ג' תמוז, ופרסמה הודעה על כך. חברת הקונגרס קלארק כתבה: "היום מלאו 28 שנים לפטירתו של האדמו"ר מליובאוויטש, רבי מנחם מנדל שניאורסון, כאחד ממנהיגי הדת הבכירים בתקופתנו, הקים הרבי רשת עולמית של מוסדות חינוך חברתיים ודתיים ששינו את הנוף היהודי שלאחר השואה. הוא נגע בחייהם של אינספור אנשים וממשיך דרך תורתו בעלת החזון, ובעבודת שליחיו שאותם שלח להביא אור של היהדות לכל פינה בעולם, שנמשיך לכבד את חייו המדהימים עוד שנים רבות".

גם מושלת ניו יורק קתי הוצ'ול פרסמה על כך: "בסוף השבוע הזה אנו מצטרפים לחסידות ליובאוויטש לזכר מורשתו של האדמו"ר מנחם מנדל שניאורסון, אשר תורתו ממשיכה להוות השראה למיליונים ברחבי העולם, יהי זכרו של הרבי לברכה לעד".

אריק אדאמס ראש עיריית ניו יורק ג' תמוז הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד