י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איבדה דם רב

תיירת נוספת נהרגה מתקיפת כריש בים סוף

יום אחד בלבד אחרי שאזרחית אוסטרית שהתגוררה במצרים נהרגה במתקפת כריש בים סוף, אירע אתמול מקרה דומה מאוד בו אישה הותקפה בידי כריש ונהרגה, כשהפעם מדובר באזרחית רומניה ששהתה במצרים במסגרת נופש תיירות

תיירת נוספת נהרגה מתקיפת כריש בים סוף
כריש: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אישה נהרגה אתמול (ראשון) על ידי כריש בחוף ים סוף במצרים, וזאת לאחר שיום קודם לכן, אישה נוספת נהרגה גם על ידי כריש. על פי הדיווחים, גם האירוע מאתמול התרחש בהורגאדה, במרחק של כ-600 מטרים בלבד מהאירוע הקודם בו נהרגה האזרחית האוסטרית. זאת, למרות שיום קודם לכן דווח שהרשויות במצרים סגרו את חופי האזור לרחצה למשך שלושה ימים לפחות.

כמו כן נמסר פרטים נוספים אודות האירוע שהתחולל בסוף השבוע, ונמסר כי האישה האוסטרית הצליחה להגיע אל החוף בכוחות עצמה, למרות פציעתה הקשה. עם זאת, בשונה מהדיווח שהתפרסם במוצאי שבת ולפיו היא מתה מאיבוד של דם רב, אתמול נמסר כי חקירת נסיבות המוות העלתה שסיבת המוות הייתה ככל הנראה התקף לב, בשל החרדה הגדולה והמאמץ הפיזי האדיר שנאלצה להפעיל עד שהצליחה לצאת מהמים.

חופי מצרים אינם נחשבים מועדים לפורענות, אבל אחת למספר שנים מתקבל דיווח על רוחצים בים שהותקפו על ידי כרישים או הבחינו בהם מרחוק והספיקו להימלט מפניהם.

כריש מצרים ים סוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד