כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בעקבות פעילות אנטישמית

ממשלת בריטניה ביטלה את הכרתה בארגון הסטודנטים

לאחר שארגון הסטודנטים הלאומי נתפס פעם אחר פעם בפעילות אנטישמית ענפה של גורמים שונים, החליטה הממשלה בצעד חריג לבטל את ההכרה בו. הארגון בחר נשיא חדש, הידוע כמי שמשמיע הערות אנטישמיות באורח קבוע

ממשלת בריטניה ביטלה את הכרתה בארגון הסטודנטים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ממשלת בריטניה החליטה השבוע לבטל את הכרתה בארגון הסטודנטים הלאומי, ולנתק את הקשרים עם הארגון כולל הקצבת סכומים במיליוני לירות שטרלינג למימון פעילות הארגון, בעקבות גילויים חוזרים ונשנים על פעילות אנטישמית ענפה של גורמים שונים בתוך ארגון הסטודנטים, המונה 60 ארגוני משנה באוניברסיטאות השונות ברחבי הממלכה.

השרה לחינוך הגבוה מישל דונלאן אמרה, כי הממשלה תפסיק את כל ההקצבות לארגון, לפחות באורח זמני, בעקבות האשמות רבות על פעילות אנטישמית הנמשכת כבר עשרות שנים. השרה אמרה כי ההאשמות הללו מבוססות על מסמכים מדויקים והן גרמו להרגשת חוסר בטחון בין הסטודנטים היהודיים ברחבי בריטניה ובאוניברסיטאות השונות, ולפעילות אנטישמית בתוך הארגון, פעילות שאינה מטופלת כראוי, לדבריה.

השרה דונלאן כבר הזהירה את הארגון בעבר בעקבות מספר תקריות אנטישמיות, שהוכיחו שהארגון מפלה לרעה את הסטודנטים היהודיים. זאת לאחר ולפני כשלושה חודשים הזמין הארגון לאירוע מרכזי, מטיף ואיש מעולם התרבות הידוע בהיסטוריה של הטפה אנטישמית. יתירה מזו, לאחר מכן בחר הארגון נשיא חדש, הידוע כמי שמשמיע הערות אנטישמיות באורח קבוע.

אנגליה אנטישמיות בבריטניה אוניברסיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד