י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הדיגיטל החרדי בצמיחה

הושק משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי - People: "שמים את האנשים במרכז"

הדבר הבא בעולם הפרסום הדיגיטלי החרדי: משרד פרסום דיגיטלי חרדי חדש נולד פיפל-People. "החזון שלנו הוא לשים את האנשים במרכז, ולא לשכוח את האנשים שמאחורי המספרים", אומרים המייסדים אברימי קליגר ומנדי נאבול. המשרד נפתח במתחם העסקים ב.ס.ר ברמת גן

הושק משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי - People: "שמים את האנשים במרכז"
צוות people צילום: באדיבות המצלם

 "שמו של המשרד החדש, מבטא את החזון שלנו", אומר איש הפרסום והאסטרטגיה אברימי קליגר. "חזון שרואה את האנשים והעסקים שלהם, לפני המספרים. מבין לעומק את הצרכים שלהם ובונה להם את אסטרטגיית הפרסום הייחודית שלהם", מוסיף איש הדיגיטל מנדי נאבול. "החזון שלנו, לראות את האנשים שמעבר למספרים. בסוף מאחורי המספרים, יש אנשים, והבנה שלהם היא סוד ההצלחה".

עד לפני מספר שנים, הדיגיטל החרדי היה בן חורג בעולם הפרסום החרדי. רוב התקציבים הגדולים, עשו את דרכם לפרסום בפרינט. בשנים האחרונות ובעיקר בעקבות הקפיצה הגדולה והשינויים שנעשו בשנים האחרונות.  הדיגיטל החרדי הגיע לנקודת השוויון מול הפרינט. יותר ויותר חברות מעבירות את התקציבים שלהם לשימוש בעולמות הדיגיטל.

"פרסום בדיגיטל, דורש הבנה נכונה של הפלטפורמות השונות, אי אפשר לעשות קופי-פייסט, של קמפיינים בפרינט", מסביר קליגר שמאחוריו שורה ארוכה מאוד של קמפיינים מוצלחים בדיגיטל החרדי. "לא כל סרטון קריאטיבי כלל שיהיה, הוא דיגיטל. דיגיטל מצריך הבנה עמוקה של ערוצי הפרסום, שליטה מוחלטת בכל הכלים, ובעיקר הבנה שמאחורי המספרים, עומדים אנשים. אנשים שיש להם עסק, אנשים שרוצים לקנות מהעסק, אנשים".

"בשנים האחרונות, הובלתי וניהלתי בהצלחה, מערכים דיגיטליים וקמפיינים דיגיטליים, של עסקים גדולים במשק, עמותות וארגונים ממגוון רחב של תחומים. מקמפיין לקמפיין נעשה לי ברור יותר, כמה חשוב ההבנה הנכונה של הארגון ושל הקהל שלו, כדי להביא את הקמפיין למיצוי מקסימלי", אומר מנדי נאבול.

אברימי קליגר החל את דרכו במחלקת יחסי הציבור במשרד הפרסום תוצאות אפקטיביות, בעולמות הדיגיטל הוא כיהן כסמנכ"ל אסטרטגיה וקראיטיב במשרד הפרסום הדיגיטלי סמארט-קליק. מנדי נאבול החל את דרכו בהקמת המערך הדיגיטלי של בית חב"ד בתאילנד, לאחר מכן ניהל במשך מספר שנים את מערך הדיגיטל בארגונים שונים בארץ ובעולם.

פרסום דיגיטלי קליגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד