י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתנות קטנות

"מאות זוגות חשוכי ילדים צפויים להפוך להורים בקרוב"

מסע הקודש לתפילת רבים בבית האשה השונמית, יוצא לדרך בראשותו של עמוד התפילה הגה"צ רבי שמעון גלאי, שקיבל את המינוי מאת מרן שר התורה זיע"א ^ וגם המתנה המיוחדת שיעניק מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי, לזוגות שיתרמו 3,000 שקלים להחזקת תינוק במשך שנה תמימה

"מאות זוגות חשוכי ילדים צפויים להפוך להורים בקרוב"
תינוקת מאושרת צילום: unsplash

ההכנות האחרונות בעיצומן, וביום רביעי הקרוב, ז' בתמוז תשפ"ב, צפויים מאות זוגות חשוכי ילדים להיפקד בדבר ישועה ורחמים, ולזכות לבנים חיים וקיימים, בזכותה הגדולה והעצומה של האשה השונמית, שזכתה לקבל את ברכתו של איש האלוקים, אלישע נביא ה', "כעת חיה את חובקת בן".

ניתן לזכות בסגולה המופלאה עד יום רביעי. לחצו כאן>>>

מעמד התפילה והישועה, אשר נוסד לפני עשר שנים על ידי רבן של כל בני הגולה, מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, יתקיים בראשות תלמידו חביבו, עמוד התפילה בדורנו, הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א, שבשנים קודמות, התמנה פעם אחר פעם לשמש כשליחו האישי של מרן שר התורה זצ"ל, למעמד התפילה בבית האשה השונמית. כשהפעם, הכין הגרש" גלאי שליט"א גם מתנה מיוחדת עבור הזוגות התורמים: פמוט מיוחד לשבת עם ערכה להדלקת נרות, כפי שנרחיב בהמשך.

ביום רביעי תצא משלחת הרבנים בראשות עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א, ועמם מאות אברכים תלמידי חכמים, אל הכפר הערבי סולם, הלא הוא העיר שונם המקראית, בה התגוררה האשה השונמית, ושעל שמה היא נקראה.

הרב גלאי שנודע בתפילותיו המשתפכות מעמקי לבו הרחום, ובדמעות שהוא שופך כמים בכל תפילה ותפילה, יעתיר יחד עם רבני המשלחת ומאות האברכים היראים והשלמים, עבור התורמים חשוכי הילדים, במעמד נורא הוד שיקיים בבית האשה השונמית, הבית אשר בו עשתה האשה השונמית 'עליית קיר קטנה' לאיש האלוקים, אותה 'עליית קיר קטנה' שבה הבטיח הנביא "את חובקת בן".
מרן הגר"ש גלאי שליט"א וכל חבר המשלחת והרבנים יתפללו וישפכו דמעות כמים לפקידתם של הזוגות שיתרמו סכום של 461 שקלים בלבד, כמניין 'בן או בת', וכמידי שנה, גם השנה צפויים להיוושע בסייעתא דשמיא בכח התפילות הללו והסגולה הנוראה הזאת, מאות זוגות חשוכי ילדים.

את סיפורי הישועות והמופתים הנפלאים אין צורך לספר, שכן הם התפרסמו זה מכבר בכל רחבי הארץ והעולם היהודי. זכורה במיוחד הנסיעה הראשונה שהיתה בראשותו של רשכבה"ג מרן שר התורה זצ"ל, אז נושעו מאות עקרות ונפקדו לראשונה בבנים ובבנות, ומאז הפכה הנסיעה למסורת, כשמרן זצ"ל מינה את עמוד התפילה הגר"ש גלאי לממשיכו ולמי שיעמוד בראש התפילות, והישועות אכן לא פסקו מלנבוע ממעיין הישועה בבית האשה השונמית.

"לפני שנה תרמתי את 461 השקלים בלב מלא דמעות", הגיע מכתב בשנה שעברה, בו מספרת אם לתאומים מקסימים, שבאותם ימים מלאו מ להם אחד עשר שבועות. "הייתי נואשת. ניסינו הכל, פנינו לכל הרופאים והעסקנים והארגונים האפשריים, ניסינו את כל הסגולות, ואחרי 12 שנות עקרות כואבת ומתסכלת במיוחד, החלטנו, אני ובעלי, כמוצא אחרון לנסות גם את הסגולה הנפלאה של 'בית האשה השונמית'.
"עכשיו אני כותבת אליכם את המכתב הזה, אחרי שאך בקושי הצלחתי למצוא כמה דקות פנויות. מאז הולדתם של התאומים המתוקים שלי, אני בקושי מוצאת זמן לעשות עוד משהו חוץ מלטפל בהם. אני עסוקה עד למעלה מהראש, אין לי שניה אחת פנויה, אבל אני האשה המאושרת בעולם".

כאמור, השנה הודיע רבינו הגר"ש גלאי שליט"א כי מלבד התפילות שהוא מעתיר על התורמים, הוא רוצה להעניק לזוגות חשוכי הילדים גם מתנה ממשית, שתמחיש להם את הישועה הגדולה שכבר נמצאת בדרך אליהם:
זוגות שיתרמו 3,000 שקלים, עבור פרנסת תינוק במשך שנה שלמה, יוזמנו במיוחד אל הקודש פנימה, בחדר הלימוד והתפילה של הגר"ש גלאי, שיעניק להם את הערכה שתכין אותם להיות הורים: ערכה להדלקת נרות שבת, עם תפילה האם על הבנים, עם שמן זית ופתילות מוכנות להדלקה, וגם... הפמוט השלישי, זה שהם יוסיפו לשני הפמוטים הקיימים, שבהם מדליקה הרעייה את נרות השבת, כמנהג הנפוץ ברוב קהילות ישראל, שעם לידתו של כל ילד, מוסיפים להדליק נר על שני הנרות המקוריים.

כמובן שאת התרומה יכולים להעניק גם הוריהם של הזוג חשוך הילדים, החברים של הבעל מהכולל או הידידות של האשה ממקום העבודה.

אם אתם קרובים לזוג חשוכי ילדים, זה הזמן להתעורר ולעזור להם, להעניק תרומה מכספי מעשר שממילא צריכים ללכת לצדקה, ובכך להעניק ליקרים אל לבכם את המתנה היקרה מכל – בן או בת שיאירו את חייהם ויוציאו אותם מאפלה לאור גדול.

ניתן לזכות בסגולה המופלאה עד יום רביעי. לחצו כאן>>>

חשוכי ילדים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד