י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אור חדש בדרכי פשיסחה בפולין

הצצה: הכביש החדש שנבנה לאוהל הציון של היהודי הקדוש

כביש חדש לאוהל ציון היהודי הקדוש זיע"א בעיירת פשיסחה בפולין נבנה בימים האחרונים על ידי אגודת 'די פשיסחה הויף' של מוסדות ביאלא ב"ב ובכך יוכלו לעלות למקום בצורה מסודרת ותאורה מתאימה 

הצצה: הכביש החדש שנבנה לאוהל הציון של היהודי הקדוש
עבודות הכשרת השביל בפשיסחה צילום: באדיבות המצלם

בשורה טובה לצאצאי בית פשיסחה – ביאלה ובכלל ולאלפי כלל ישראל אשר פוקדים בקביעות את מקום מנו"כ של היהודי הקדוש, וממשיכי דרכו הרבי ר' ירחמיאל, והרבי ר' בונים זיע"א בעיירת פשיסחה בפולין.

בימים האחרונים קיבלה האגודה "די פשיסחה הויף" שע"י מוסדות ביאלא ב"ב, בנשיאות האדמו"ר שליט"א, את הבשורה כי עלה בידם אחר קניית חלקת השדה הסמוכה לביה"ח בעיר והמאמצים המרובים נשאו פרי בהצלחת שינוי יעוד הקרקע. ובימים האחרונים החלו בעבודות לסלילת כביש חדש עם תאורה מתאימה עד הכניסה לביה"ח ולאוהל ציון הקדוש.

וכך יוכלו אלפי הפוקדים את אוהל ציון הקדוש להיוושע בדבר ישועה ורחמים. לעלות בדרך המלך הסלולה מתוך הרחבה וישוב הדעת בכל ימות השנה, ולא יצטרכו להימנע בימות הגשמים מפני הביצות והסכנה ולא בשעות הלילה מתוך חשכות.

עוד יצוין שבהנהלת האגודה מציינים להפליא מאז פתיחת בניין 'דער פשיסחה הויף'. סמוך ונראה לבית המדרש העתיק אשר שרד זה קרוב לאלף שנים. פקדו את המקום אלפי בני ישראל ללימוד ולתפילה ולהכנה דרבה לפני העלייה לאוהל ציון הקדוש.

בתקופה הקרובה יחלו בשיפוצים במקום לבניית מקווה טהרה, חדרי לינה, שיוכל לאכלס את המסתופפים על הציונים הקדושים,

כמו כן בהמשך מתכוונים באגודה לפעילות מיוחדת לגידור בית הקברות מחדש, והצבת מצלמות אבטחה למניעת פלישה של אינשי דלא מעלי, שכבר כמה פעמים חיללו את המקום הקדוש. 

פשיסחה פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד