י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האבטחה תוגברה

נתן זהבי קרא לשרוף האולפן של הערוץ הימני "על יושביו"

המגיש נתן זהבי שיתף בפייסבוק שלו כי צפה באחת התוכניות של ערוץ 14, והוא מאחל שהאולפן שלהם "יישרף יחד עם יושביו". בערוץ החליטו לתגבר את האבטחה: "עצוב מאוד שבמדינת ישראל ב2022 נשמעים קולות הקוראים לשרוף אנשים"

המגיש נתן זהבי
המגיש נתן זהבי צילום: דוד קורן

נתן זהבי, איש תקשורת ומגיש ברדיו 103fm, חולל סערה כאשר איחל שאולפן ערוץ 14 יישרף יחד עם אלה שבתוכו. בעקבות הדברים, בערוץ החליטו לתגבר את האבטחה.

זהבי כתב אתמול בפוסט בפייסבוק: "אתמול ראיתי חצי שעה ערוץ 14, הלוואי ויישרף האולפן על יושביו". בנוסף, הוא גם חזר על הדברים בתוכניתו בתחנת הרדיו.

בעקבות כך, החליטו מנכ"ל הערוץ והקב"ט לתגבר את השמירה על המתחם, להוסיף מערכת בינה מלאכותית למערך האבטחה הדיגיטלי ולהחמיר את נהלי הכניסה למתחם ונציג מערוץ הגיש תלונה.

מנכ"ל ערוץ 14 איתי וולמן תקף: "עצוב מאוד שבמדינת ישראל ב2022 נשמעים קולות הקוראים לשרוף אנשים. אני מצפה מכל כלי התקשורת לגנות את הדברים".

‏ארגון העיתונאים בישראל התייחס לדבריו של זהבי ואמר כי הארגון "דוחה בשאת נפש את דבריו של נתן זהבי, מגיש ‎רדיו ללא הפסקה שאמר בשידור שהוא מייחל לשריפת אולפן מערכת '‎חדשות 14' על יושביו. מדובר בהסתה חמורה, וכשמדובר באיש תקשורת בעצמו, הדברים חמורים אף יותר".

ערוץ 14 נתן זהבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד