י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סוף לתורים המתישים

המהלך שיפתור את העומסים בנתב"ג

המהלך שיפתור את מצוקת העובדים בתיירות ובתעופה? משרדי התיירות והתחבורה משיקים אתר אינטרנט שיקבץ ויציע לציבור לבחור בין שלל משרות מתחומי התיירות, שכאמור, יפורסמו וישווקו על ידי משרד התיירות והתחבורה

המהלך שיפתור את העומסים בנתב"ג
חרדים בנתב"ג. אילוסטרציה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

במשרד התיירות והתחבורה החליטו להילחם בתורים האינסופיים בנתב"ג מתוך ידיעה שהבעייה היא אחת-מחסור בכוח אדם, ולפיכך הפיתרון לכאוס ימצא בדמותם של עובדים נוספים שימלאו תפקידים במערך התעופה. 

צמד המשרדים החליטו על הקמת אתר אינטרנט ייעודי ובו הצעות עבודה לתעשייה. 

המשרדים קוראים לחברות ולבעלי עסקים מתעשיות התיירות, התעופה, התחבורה, בקרי גבול ותחומים נוספים הרלוונטיים לתעשיית התיירות, לפרסם משרות פנויות באתר שיוקם. 

הפרסום יכלול את תיאור המשרה, באיזה אזור בארץ היא מוצעת, והפניה לאתר המעסיק לקבלת פרטים נוספים.

הקמת אתר התעסוקה תלווה בקמפיין שיווקי, שיעודד את הציבור לבחון את הצעות העבודה ולהצטרף לתעשייה שהיא בעלת פוטנציאל גידול עצום, במיוחד בעת הזו. 

שובם של התיירים לישראל, והעומסים הגדולים בנתב"ג, על רקע מחסור חמור בעובדים, גורמים לפגיעה באיכות השירות ואף לעליית מחירים. 

משרד התיירות ערך סקר בקרב מלונות בישראל, ממנו עלה, כי כ-80 מהם מעוניינים בסיוע בגיוס עובדים למגוון תפקידים, באמצעות קמפיין ייעודי לכך. כמו כן למשרד הגיעו פניות של חברות העוסקות בתיירות לסוגיה, המשוועות גם הן לעובדים. 

 

נתב"ג בן גוריון מזוודות נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון עומסים נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד