י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יריות אזהרה

מטוסי חיל האוויר רדפו אחר מטוס מלא בסמים

מטוס עמוס בקוקאין יורט על ידי חיל האוויר של ברזיל: הרשויות בברזיל החרימו 1,000 קילו קוקאין ממטוס בדרום מזרח מדינת סאו פאולו, המטוס יורט לאחר שנכנס למרחב האווירי של המדינה מאטו גרוסו דו סול, חיל האוויר פרסם כי שני מטוסים נשלחו וירו יריות אזהרה לעבר המטוס לאחר שהטייס לא השיב לקריאות, המטוס נחת ושני אנשים נצפו נמלטים מהמטוס

מטוסי חיל האוויר רדפו אחר מטוס מלא בסמים
מטוסי חיל האוויר הברזילאי במרדף צילום: חיל האוויר של ברזיל

מטוס קטן עמוס במשלוח של 1000 קילו קוקאין זוהה נמלט ממטוסים צבאיים לפני שננטש בשדה תעופה בסאו פאולו.

המטוס קיבל הוראה לנחות לאחר שיורט על ידי חיל האוויר הברזילאי מכיוון שנכנס ביום שבת האחרון באופן לא חוקי למרחב האווירי של מדינת מאטו גרוסו דו סול הסמוכה. חיל האוויר שיגר מיד שני מטוסי קרב מסוג A-29 Super Tucano כדי לפקח ולעצור את המטוס מכיוון שלא הייתה לו תוכנית טיסה מסודרת.


המטוס לאחר הנחיתה

הטייסים יצרו קשר עם טייס המטוס ללא הועיל, וירו יריות אזהרה מכיוון שהמטוס נחשב עוין. "הרדארים זיהו את המטוס שנכנס למרחב האווירי הברזילאי", מסר חיל האוויר הברזילאי בהצהרה. "המטוס, מבלי ליצור קשר עם מגדל הפיקוח, לא עמד בכל ההוראות והראה את עצמו כעוין". עם הנחיתה, שני אנשים נמלטו לפני הגעתם של סוכני המשטרה הפדרלית.


הסמים שנמצאו

הסוכנים בדקו את המטוס ומצאו לפחות 14 שקיות מלאות באריזות קוקאין עטופות בניילון. המשטרה הפדרלית מסרה ביום שני כי החשודים ירו מספר יריות לעבר כנף המטוס כחלק מניסיון להציתו ולהרוס את משלוח הקוקאין. המטוס הדו-מנועי נבנה בשנת 1973 והבעלים הקודם שלו מכר אותו ב-5 באפריל, כך לפי הסוכנות הלאומית האזרחית של ברזיל.

ברזיל הברחת קוקאין חיל האוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד