כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מענק של המלך

5 מיליארד דולר לאזרחים: כך מתמודדים בסעודיה עם עליית המחירים

מלך סעודיה הורה להקצות 20 מיליארד ריאל (5.33 מיליארד דולר) כדי להתמודד עם ההשפעות של עליית המחירים העולמית, כך דיווחה ביום שני סוכנות הידיעות הממלכתית SPA. מחצית מהכסף שהוקצה, יעבור לזכאי ביטוח סוציאלי והשאר לחשבון הבנק. יורש העצר הדגיש את הצורך להתמקד בעלויות הגבוהות של מצרכים בסיסיים

5 מיליארד דולר לאזרחים: כך מתמודדים בסעודיה עם עליית המחירים
סופר מרקט סעודי: אילוסטרציה צילום: סוכנות הידיעות הממשלתית הסעודית

בישיבת המועצה לענייני כלכלה ופיתוח, הודיע יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן על הצורך להתמקד באזרחים הנזקקים ביותר של הממלכה בעקבות העלות הגוברת של כמה מצרכים בסיסיים. הוא הודיע כי אביו המלך הורה לחלק מעל חמישה מיליארד דולר לאזרחים. מחצית מהכספים שהוקצו יגיעו למוטבים של ביטוח סוציאלי, והשאר לחשבונות של האזרחים.

לפי סוכנות העיתונות הסעודית (SPA), יורש העצר הדגיש את חשיבות תפקידם של משרדים וגופים המפקחים על עניינים בינלאומיים. תפקידים אלו כוללים נושאים של שרשרת אספקת המזון, שווקים, זמינות מוצרים, בקרת רמת המחירים, תחרות הוגנת, ופעולות המשפיעות על האינטרסים של הצרכנים.

בישיבתה בג'דה דנה המועצה בכמה נושאים כלכליים ופיתוחים. משרד המסחר, המשרד לאיכות הסביבה, משאבי המים והחקלאות ומשרד הכלכלה, ושוחחו על רמות המחירים של מוצרים שונים בממלכה.

המועצה עודכנה גם על הדו"ח של משרד הבריאות בנוגע להתפתחויות הבריאותיות הקשורות למגיפת הקורונה, לאחר ההחלטה להסיר את אמצעי הזהירות וההגבלות הקשורים בנושא מגיפת הקורונה, בנוסף להתפתחויות במתן חיסונים.

מלך סעודיה סעודיה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד