כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
גנב וחוטף

גנב רכב וזרק את התינוק שבתוכו לצד כביש סואן

תינוק בן שנה ננטש בצד כביש סואן בניו אורלינס לאחר שרכב השטח של אמו נגנב מתחנת דלק. התינוק נמצא באורח נס ללא פגע כשהוא יושב סמוך לגשר, נהג חולף הבחין במה שחשב בתחילה כ"חפץ" או "בובת תינוק" בצד הדרך. "פניתי לצד הדרך, נסעתי אחורה, והתינוק התחיל לזחול לעברי, התקשרתי ל-911"

גנב רכב וזרק את התינוק שבתוכו לצד כביש סואן
החשוד בגניבת הרכב צילום: צילום מסך

פשע כפול, גבר גנב רכב מתחנת דלק, וזרק ילד שמצא בתוכו לאורך כביש סואן בניו אורלינס ארה"ב, התינוק בן שנה ננטש בצד הכביש, לאחר שנמצא באורח נס ללא פגע כשהוא יושב סמוך לגשר שדרות אלמונסטר בבוקר יום רביעי.

נהג הרכב בריאן סטיוארט אמר לערוץ הטלוויזיה WDSU שהוא פנה למזבלה כאשר הבחין במה שחשב בתחילה כ"חפץ" או "בובת תינוק" בצד הדרך. "כשהתקרבתי הבנתי שזה אדם אמיתי שם", אמר סטיוארט. "פניתי לצד הדרך, נסעתי אחורה, והתינוק התחיל לזחול לעברי, התקשרתי ל-911".

הגנב הבחין באישה שמתדלקת את הסובארו הלבנה שלה, היא לא ידע כי בנה בן השנה של הנהגת תפס תנומה במושב המכונית מאחור. השריף אמר כי האישה השאירה לרגע את רכב השטח שלה כשהמנוע פועל כשבנה עדיין בפנים כדי לקבל עודף מהקופאי. כשהיא חזרה החוצה, היא מצאה את רכבה נעדר. אישה שעובדת במקום סמוך סיפרה שכשהאם גילתה שמכוניתה עם בנה בפנים נעלמה, היא הפכה להיסטריה. "היא צרחה 'התינוק שלי, התינוק שלי, התינוק שלי'", סיפרה.

בלשים ממחלקת השריף אמרו כי החשוד הוא ג'ונתן פרקינס בן ה-21 מניו אורלינס שהיה במכונית שנגנבה מצ'אלמט. גניבת המכונית אירעה בבלוק 5300 של כביש פריז בסביבות השעה 9 בבוקר יום רביעי, בעוד הפעוט עדיין היה במכונית. התינוק התאחד עם בני המשפחה מהר מאוד. סטיוארט אמר שהוא פשוט עשה מה שכל אחד היה עושה אם הוא יראה תינוק בסכנה על גשר עמוס.

"הייתי מצפה שמישהו יעשה את אותו הדבר. לא התכוונתי להשאיר אותו שם. עשיתי מה שכל אחד אחר היה עושה", אמר סטיוארט. הגנב פרקינס מבוקש כעת בגין גניבת רכב, החזקת רכוש גנוב וחטיפת תינוק בנסיבות מחמירות. המשטרה ביקשה מכל כל מי שיודע משהו על מקום הימצאו של ג'ונתון פרקינס להתקשר למשטרה.

ניו אורלינס גנב רכב תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד