כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סערת חתונת גפני

ליברמן ומיכאלי התעמתו: "מצווה לשמח כלה בחופתה"

יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני חיתן השבוע את נכדתו | פוליטיקאים רבים מכל גווני הקשת באו לאחל מזל טוב, ביניהם השרה מרב מיכאלי, שהגעתה סוקרה בהרחבה | יו"ר ישראל ביתנו שיגר לעברה עקיצה והיא מצידה לא נותרה חייבת

ליברמן ומיכאלי התעמתו: "מצווה לשמח כלה בחופתה"
אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הסערה סביבי ריקוד השרה מרב מיכאלי בחתונת נכדת חבר הכנסת משה גפני לא יורדת מסדר היום, לאחר הביקורת כלפי גפני, כעת גם מיכאלי חוטפת ביקורת מבית, כשהשר אביגדור ליברמן 'עוקץ' אותה.

בראיון הבוקר (שלישי), אמר ליברמן, "מוזר שדווקא היא (מרב מיכאלי א.ק.) שדוגלת בפמיניזם האקטיבי, הולכת לחתונה ורוקדת בהפרדה בין נשים לגברים, זה נראה לי באמת קצת מוזר בלי קשר לעניינים הפוליטיים".

ליברמן עוקץ למעשה את השרה שדוגלת בשיווין זכויות בין נשים לגברים, ולא פעם אף תקפה את נוהל המחיצות המפרידות בין גברים לנשים באירועים ציבוריים, נושא שהיה בשיח הפוליטי לא מעט בשנים האחרונות.

תגובת השרה מרב מיכאלי לא איחרה לבוא, "מבין שנינו מי שהיה שותף לממשלות עם חרדים שאפשרו מדינות שכופת סטנדרטים חרדים גם על הקהילה החרדית וגם על הציבור הכללי זה אביגדור ליברמן, לא אני", אמרה בראיון.

השרה הסבירה את ההבדל מודע כאן רקדה בהפרדה בזמן שהיא מתנגדת לכך, "אמנם יש לי יחסים של כבוד עם הציבור החרדי מאז ומעולם גם עם חלק ניכר מהפוליטיקאים אבל אני לא מסכימה לסטנדרטים של החיים שלהם, אבל ברגע האישי אני יכולה לשמוח בשמחתם", תוך שהיא מציינת, "מצווה לשמח כלה בחופתה. אני לא דוגלת בהפרדה בין נשים לגברים בשום מקום, אבל עושה הבחנה בין אירוע פרטי לבין המרחב הציבורי".

איווט ליברמן מרב מיכאלי משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד