י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא יכול לפרט"

סמוטריץ' עורר פאניקה: "תעצרו הכל, יש אירוע דרמטי"

יו"ר מפלגת הציונות הדתית פרסם ברשתות החברתיות קריאה להתפלל עקב "אירוע דרמטי של פיקוח נפש". לאחר זמן מה הוא חשף מה עומד מאחורי ההודעה הדרמטית שעוררה לחץ גדול בציבור

סמוטריץ' עורר פאניקה: "תעצרו הכל, יש אירוע דרמטי"
השר סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"לא יכול לפרט": חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שיגר בשעה האחרונה הודעה מלחיצה לעוקביו בטוויטר, בה הוא מבקש לעצור הכל ולקרוא פרק תהילים אך סירב לומר על מה מדובר.

"בבקשה תעצרו הכל ותגידו פרק תהילים", כותב סמוטריץ׳ בחשבון הטוויטר, והוסיף "יש אירוע דרמטי של פיקוח נפש שמתגלגל ממש עכשיו וצריך תפילות. לא יכול לפרט. בע"ה אעדכן אחרי. פשוט תגידו פרק תהילים להצלת נפשות מישראל".

הודעת חבר הכנסת עוררה לחץ בציבור, שתהו שמא מדובר באירוע ביטחוני, או שמא באירוע הקשור לפציעה הבוקר בבני ברק שם גובר החשד כי מדובר באירוע לאומני.

סמוטריץ' מיהר להרגיע "לא התכוונתי להלחיץ", הוא כתב "לא פיגוע חלילה. אבל אירוע של הצלת נפשות שדורש תפילות". תוך שהוא מבקש מעוקביו "בלי סקרנות. פשוט תגידו פרק תהילים".

לאחר כחצי שעה ח"כ סמוטריץ׳ עדכן את עוקביו בסיבה לשמה קרא לומר פרק תהילים, "בדקות האחרונות חולצו על ידי צה"ל אם ובנה מכפר ערבי בשומרון. מדובר במבצע ארוך ומורכב שהסתבך, וב"ה נגמר בטוב. האשה ובנה היו שבויים וחטופים פשוטו כמשמעו בכפר הערבי, עברו מסכת התעללות קשה וחייהם היו בסכנה בשל מירוץ בין צה"ל לשו"פים מי מגיע אליהם ראשון".

בצלאל סמוטריץ פרקי תהילים פאניקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד