י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר שבועיים מעצר

היהודי החשוד ברצח הפלסטיני ישוחרר: "לא נשקוט"

לאחר שבועיים בהם היה עצור בחשד לרצח הפלסטיני בעימות שהתרחש באריאל, מסתמן כי החשוד היהודי ישוחרר היום למעצר תחת תנאים מגבילים. עורך דינו: "מקווים שבשלב הבא תוכח חפותו המלאה והתיק זה ייסגר מחוסר אשמה"

היהודי החשוד ברצח הפלסטיני ישוחרר: "לא נשקוט"
כוח מג"ב באזור אריאל, ארכיון צילום: פלאש 90

המשטרה צפויה לשחרר היום (שלישי) את החשוד היהודי ברצח פלסטיני, בעימות שהתרחש בסמוך לאריאל, ממעצר, לאחר שבועיים בהם היה כלוא.

בית משפט השלום באשקלון יכריע בסוגיית תנאי השחרור. העצור, תושב השומרון נשוי ואב לילדים, שהה כשבועיים בחקירות שב"כ, לאחר שהגיש תלונה נגד הפורעים שתקפו אותו ואת הילדים שהיו איתו.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שייצג את העצור ברך על שחרורו "החלק הראשון והקשה במאבק להוכחת חפותו של העצור בפרשה הסתיים אומנם, אבל אנו לא נשקוט ונמשיך את ההתקפה המסודרת עד להוכחת האמת - לפיה הפורעים הערבים הם אחראים לכל האירוע מתחילתו ועד סופו. אנו מקווים שבשלב הבא תוכח חפותו המלאה והתיק זה ייסגר מחוסר אשמה".

נזכיר כי בארגון חוננו, המלווים את העצור ואת הנערים שהותקפו, טענו מהרגע הראשון כי מדובר בלינץ' ובמקרה של הגנה עצמית. התקיפה אירעה לפני כשבועיים, עת יצאה קבוצת נערים בליווי התושב לסיור סמוך לאריאל, כשעשרות פורעים ערבים מהכפר איסכאכא החלו להתקרב לעברם ולאיים עליהם.

חשוד רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד