י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הדרמה ברגעי הירי

התופת בשיקגו: האב הכניס את ילדיו וכלבו לפח

אב שהיה עם ילדיו וכלבו במצעד יום העצמאות בזמן שהחל הירי, הכניס את ילדיו לפח אשפה יחד עם כלבו כדי להסתירם מהיורה כשברחו מהירי ההמוני שהתרחש אמש בהיילנד פארק, שיקגו. הוא גם ניסה לפרוץ דלת בעסק סגור, אבל אז נאלץ להמשיך לרוץ

התופת בשיקגו: האב הכניס את ילדיו וכלבו לפח
הרוצח רוברט קרימו צילום: רשתות חברתיות

אב הכניס את ילדיו ואת כלבו לפח אשפה בשעה שהם נמלטו מהירי ההמוני בארה"ב, אתמול (שני), בזמן חגיגות יום העצמאות בארה"ב. אלכסנדר סנדובל החביא את ילדיו וחיית המחמד שלו, זמן קצר לאחר שהחשוד רוברט קרימו השלישי פתח באש בהיילנד פארק, שיקגו, אילינוי ארה"ב. לפחות שישה בני אדם נהרגו בטבח ביניהם שני יהודים, ויותר מ-30 נוספים נפצעו, כך מדווח ה'ניו יורק טיימס'.

"כשזה התחיל חשבתי שזה חיל הים מצדיע לדגל או משהו כזה", אמר סנדובל. "ואז תפסתי את הילד שלי ורצנו וניסינו לשבור חלון ראווה כדי להתרחק ממנו". סנדובל סיפר כי ניסה הוא גם לפרוץ דלת בעסק סגור, אבל אז נאלץ להמשיך לרוץ. "חבטתי בדלת אבל לא יכולתי לחדור דרכה", אמר.

"אני חושב שהיורה עצר וטען את הנשק מחדש, ואז רצתי מעבר לפינה והכנסתי את הבן שלי בן החמש ואחיו הקטן לפח, ואת הכלב שלו", אמר. "ביקשתי ממישהו שישגיח עליהם כי הייתי צריך לחזור בשביל שאר המשפחה שלי. ואז כשרצתי אחורה לחפש אותם ראיתי אנשים שוכבים על הקרקע".

הוא סיפר כי הוא ראה שניים או שלושה אנשים שנורו. "ראיתי גם שוטר נושא ילד קטן בערך בגילו של הבן שלי", אמר. "זה פשוט קשה מאד מבחינה רגשית".

ירי שיקאגו טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד