ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אוסטרליה טובעת

השיטפונות בסידני מחמירים, 50,000 פונו מביתם

צוותי חירום בסידני אוסטרליה ביצעו עשרות חילוצים במהלך הלילה. הרשויות טוענות כי יש סיכון גבוה לשיטפונות במהלך השבוע. גורמים רשמיים אמרו כי האסון הוביל להפסקות חשמל של 19,000 בתים. "אנחנו מבקשים מאנשים ברחבי סידני היום בבקשה להישאר בבית אלא אם כן אתם באמת צריכים לעזוב את הבית", אמר השר לניהול חירום במדינה

השיטפונות בסידני מחמירים, 50,000 פונו מביתם
השטפונות באוסטרליה צילום: צילום מסך

השיטפונות בסידני גברו כאשר גשמים עזים המשיכו להכות את החוף המזרחי של אוסטרליה ביום שלישי. כ-50,000 תושבים במדינת ניו סאות' ויילס התפנו או הוזהרו שהם עשויים לקבל צווי פינוי, לעומת 30,000 ביום שני, כך מסרו הרשויות. עובדי חירום סיפרו כי ביצעו 22 מבצעי חילוץ משיטפונות בסידני במהלך הלילה. העובדים זכו לתמיכת 100 חיילים. גורמים רשמיים אמרו כי האסון הוביל להפסקות חשמל של 19,000 בתים.

"האירוע הזה רחוק מלהסתיים, בבקשה אל תהיו שאננים", אמר ראש ממשלת ניו סאות' ויילס, דומיניק פרוט. "בכל מקום שאתם נמצאים, אנא היזהרו כשאתם נוהגים בכבישים שלנו. עדיין קיימים סיכונים משמעותיים להצפות, "האירוע הזה רחוק מלהסתיים, בבקשה אל תהיו שאננים", אמר ראש ממשלת ניו סאות' ויילס, דומיניק פרוט.

"בכל מקום שאתם נמצאים, אנא היזהרו כשאתם נוהגים בכבישים, עדיין קיימים סיכונים משמעותיים להצפות, אנחנו מבקשים מאנשים ברחבי סידני היום בבקשה להישאר בבית אלא אם כן אתם באמת צריכים לעזוב את הבית", אמר השר לניהול חירום במדינה, סטף קוק. הרשויות הזהירו כי הסיכון לשיטפונות עלול להישאר לאורך השבוע. רוב אזורי הנהרות כבר היו מלאים במים עוד לפני המבול האחרון.

אוסטרליה סידני אוסטרליה שטפונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד