כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אנטישמי וגזען

מכללה פיטרה עובד שהטיל אימה על יהודים

מכללה בבוסטון פיטרה עובד שלדבריה כתב מסרים אנטישמיים וגזעניים נגד יהודים ונגד סטודנטים אפרו אמריקאים. לפחות חמישה מעשי ונדליזם נפרדים נרשמו על ידו שכוונו הן לסטודנטים היהודים והן לאפרו אמריקאים של המכללה

מכללה פיטרה עובד שהטיל אימה על יהודים
כיתת אוניברסיטה, אילוסטרציה צילום: pixsby

מכללת קארי קולג', בפרבר מילטון בבוסטון ארה"ב, הודיעה כי זיהו עובד שהיה מצייר גרפיטי באופן קבוע, אחד הפעמים היה בסמוך ליום הזיכרון הבינלאומי לשואה בינואר האחרון, כאשר צלבי קרס והודעות שנאה אחרות החלו להופיע בקמפוס.

נשיא המכללה, קנת קוויגלי ג'וניור, אמר כי הפושע זוהה בעזרת חקירת FBI, וכי "עבודתו של העובד הופסקה והוא הוצא מהקהילה שלנו". לפחות חמישה מעשי ונדליזם נפרדים נרשמו על ידי שכוונו הן לסטודנטים היהודים והן לאפרו אמריקאים של המכללה.

"המכללה מכירה ומצטערת על ההשפעה שהייתה למעשים הללו על הסטודנטים, המשפחות, הסגל והצוות שלנו לאורך סמסטר האביב ומקווה שזה יאפשר לנו להמשיך להתקדם", כתב קוויגלי בהצהרתו. "אנחנו מקווים שזה יביא לסגירה מסוימת לסדרת האירועים שכולנו סבלנו מהם".

המכללה נקטה באמצעים אינטנסיביים כדי להגן על סטודנטים במהלך הופעות הגרפיטי, והעבירה שיעורים באינטרנט בפברואר לאחר שאיומים על הקהילה האפרו-אמריקאית ציינו תאריך ספציפי. מאות השתתפו בעצרות ובצעדות תמיכה בקהילות היעד בקמפוס. המכללה גם הציעה פרס של 10,000 דולר עבור מידע שיוביל למעצרו והרשעתו של העבריין.

אוניברסיטה אנטישמיות ארה''ב בוסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד