כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מחר זה קורה

בבית השונמית: מעמד התפילה הנורא של הגר"ש גלאי על חשוכי הילדים

בשליחותו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל:עמוד התפילה הגה"צ הגר"ש גלאי שליט"א יעתיר בזעקה על משפחות חשוכי בנים במעמד תפילה נורא בבית השונמית

בבית השונמית: מעמד התפילה הנורא של הגר"ש גלאי על חשוכי הילדים
מעמד תפילה בבית השונמית צילום: באדיבות המצלם

מחר יום רביעי בשעות אחר הצהרים יתקיים בבית האישה השונמית מעמד התפילה המסורתי והמפורסם המסוגל לישועה עבור תורמי "קופת העיר" * התפילות יתקיימו לפי סדר התפילה המיוחד שתיקן והעתיר רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל בעצמו בבית האישה השונמית להביא ישועה לחשוכי בנים אשר בס"ד נושעו כל המשתתפים בו וימשכו למשך 40 יום נוספים עד להגעת הישועה בס"ד * “לַמּוֹעֵד ... כָּעֵת חַיָּה אַתְּ חֹבֶקֶת בֵּן ...״

הקליקו כאן למסירת שמות לישועה שלכם>>>>

תכונה והתרגשות בכל שדרות הציבור ברחבי העולם כולו, לקראת מעמד התפילה הנורא שכולו דמע ותחנונים 'להביא ישועה לחשוכי בנים', שיתקיים בס"ד מחר יום רביעי ז' בתמוז בבית האשה השונמית, על ידי הגר"ש גלאי שליט"א עבור עמך בית ישראל התורמים ל'קופת העיר' וזקוקים לישועה. במהלך המעמד יהיה גם מעמד הודאה על כל המשפחות שכבר נושעו בזכות המעמדות בשנים הקודמות.

המעמד המיוחד שכולו תפילה ותחנונים 'להביא ישועה לחשוכי בנים', נוסד על ידי רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, שאף טרח והגיע בזמנו בעצמו לבית האישה השונמית, כשבסיום תפילתו על תורמי "קופת העיר" ועל כל הנלוים לנסיעה התבטא ואמר, "זה יהיה לתועלת", ואכן כל המשתתפים בתפילתו נושעו בס"ד, ומינה בשנים הקודמות בחיי חיותו כשלוחו את הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א שנוסע אי"ה ביום רביעי יחד עם מנין תלמידי חכמים וקהל ענק לקיים את סדר התפילה המסוגל בבית האישה השונמית בכפר סולם.

הערכות מיוחדת גם למערך האוטובוסים עבור האלפים מתורמי 'קופת העיר' המעוניינים להצטרף ולבוא ולהשתתף אישית במעמד, ולזכות להתפלל בצוותא עם הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א. האוטובוסים יצאו בתשלום בס"ד מחר יום רביעי, מירושלים, ברח' שמואל הנביא 79 (בתחנת האבן) בשעה 14:15, מב"ב ממגדל המים (חזון איש 64) בשעה 14:30, ממודיעין עילית בתחנת האוטובוס ביציאה מהעיר (ליד כיכר השבטים) בשעה 14:15, מאלעד בתחנת האוטובוס ביציאה מהעיר (בכביש 444 לכיוון צפון) בשעה 14:40, ומבית שמש בתחנת האוטובוס ברח' נהר הירדן (מול בנין 38) בשעה 14:15. על פי בקשת הגר"ש גלאי שליט"א, ועקב צמצום המקום, האוטובוסים מיועדים לתורמי 'קופת העיר' בלבד. כמו כן, לבקשתו מתבקשים אלו שנושעו בעבר, לבוא ולהודות במקום הנס.

ב"קופת העיר" נשלמת ההערכות לקראת הביקוש הצפוי למעמד המסוגל, ובכללם כל ההכנות הטכניות לקלוט את הקהל העצום הצפוי להשתתף אישית במעמד, ובעיקר, לוודא את העברת השמות למעמד התפילה בצורה מאורגנת ומדוייקת.

עם זאת, לצד התחינות והתפילות לישועת המשפחות הממתינות, יוקדש המעמד גם להודאה והלל על כל המשפחות הרבות שנושעו בזכות מעמדות התפילה בשנים הקודמות במקום המסוגל לפרי בטן.
יצויין, כי במעמדות התפילה המיוחד שהתקיים בשנים שעברו, בנוכחות מאות אברכים תלמידי חכמים, זעק השמימה בתחינה הגר"ש גלאי שליט"א את סדר התפילה, והשתהה יותר מ-3 שעות להעתיר בדמעות שליש בפרטות על כל שם ובקשתו כאילו היה בן משפחתו הקרוב אליו.

יודגש, כי עקב הלחץ הצפוי בשעת מעשה, מומלץ להקדים ולהעביר את השמות למוקד "קופת העיר" בהקדם האפשרי, ובכך להימנע מהלחץ של הרגע האחרון.

40 יום ומתנת 'הפמוט'

מלבד התפלה הנוראה בשונמית, בה יזכיר עמוד התפלה מרן הגר"ש גלאי שליט"א כל שם ושם בפרטות, לראשונה הסכים מרן הגה"צ שליט"א להעתיר 40 יום ברציפות ובפרטות, בהזכרת שם אחר שם, עבור כל מי שלוקח על עצמו הוצאות תינוק לשנה, של טיטולים ומטרנה, שבזכות "מידה כנגד מידה" יזכה לישועה. מרן שליט"א אף הואיל להעניק לתורמים סכום זה, מתנה מיוחדת הכוללת פמוט להדלקת נרות, ותפלה מיוחדת שתיקן לתורמי קופת העיר הרוצים ישועה ורחמים לומר אותה בעת הדלקת הנרות, כשהתקווה היא שתפילת התורם, יחד עם זכות הצדקה לקופת העיר, ויחד עם תפלת מרן שליט"א במקום המסוגל, בוודאי יביאו את הישועה.

הקליקו כאן למסירת שמות לישועה שלכם>>>>

קופת העיר הרב שמעון גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד