י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאוחדת, רמה אחרת

מאוחדת מציגה: שירותי בריאות ברמה שלא הכרתם

לפני שלוש שנים החלה מאוחדת את המהפכה ההיברידית בעולם הרפואה בארץ - צעד שהתברר כמדויק במיוחד עם פרוץ מגפת הקורונה. עכשיו, כשכבר התבססה כקופת החולים המתקדמת ביותר בישראל, היא מחברת את עולמות הרפואה, החדשנות וחווית הלקוח ומעניקה לכם שירותי בריאות ברמה שלא הכרתם

מאוחדת מציגה: שירותי בריאות ברמה שלא הכרתם
בריאות לכל המשפחה צילום: מתוך אתר החברה

נעים להכיר: מאוחדת של שנת 2022. המהפכה ההיברידית – זאת שהביאה את הרפואה מרחוק לכל בית בישראל בדיוק בזמן, רגע לפני המגפה - כבר רשומה על שמה; האתגר הבא שלה היה לחבר את הרוח החדשנית והיכולות הטכנולוגיות יחד עם ראיית הלקוח האישית והייחודית שמאפיינת את מאוחדת מאז ומתמיד. מהחיבור החד פעמי הזה נולדו שירותי רפואה ברמה אחרת: שילוב נדיר של טובי הרופאים והמטפלים בכל תחום, עם מגוון חדשני של פלטפורמות שירות וערוצי תקשורת שמאפשרים מתן פתרון מדויק ואישי לכל אחד ואחת, לכל אורח חיים, לכל צורך ולכל העדפה.

מה הופך את מאוחדת לקופת חולים ברמה אחרת?

זמינות גבוהה: ערוצי השירות המגוונים מאפשרים זמינות תורים ומענה מהיר בכל שעה ולכל צורך. וכאשר המרפאות כבר סגורות, נפתח המיון ההיברידי עומד לרשותכם בשיחת וידאו או טלפון.

שירותים היברידיים: במרפאה או בבית? – אתם מחליטים! מאוחדת מאפשרת מעגל טיפולי שלם בלי לצאת מהבית, החל בזימון התור באתר ובאפליקציה, עבור בביקור דיגיטלי בשיחת וידאו שכולל גם אבחון עם מכשיר הטייטו, - ועד קבלת מרשם אונליין והזמנת התרופות במשלוח מאתר מאוחדת פארם. ויש גם  הפניות, התחייבויות ותשלומים באתר ובאפליקציה, ועוד. והכל כל כך פשוט!

הביטוחים המשלימים הטובים ביותר: מאוחדת עדיף ומאוחדת שיא מציעות לכם שפע של טיפולים ושירותים במחירים מעולים, לכל המשפחה: חבילת ההיריון והלידה המקיפה והרחבה ביותר, 36 טיפולים בשנה בתחומי התפתחות הילד לבני ובנות 3-6, טיפולי שיניים במחירים משתלמים – וזה רק על קצה המזלג.

שירות של קופת בוטיק: ליווי כולל ומקיף עם פתרונות לכל צורך, יחס אישי, קשוב ורגיש, מנהלי קשרי קהילה שזמינים עבורכם בכל שעה. וזה לא הכול; מאוחדת מאמינה בשירות הוליסטי שנותן מענה לכל צורך, עכשיו ובעתיד, ומציעה ללקוחותיה רפואה משלימה ואסתטית, טיפולי שיניים, בתי מרקחת וגם מרכזים רפואיים פרטיים; כולם עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ ועם תקן האיכות של מאוחדת.

רוצים לדעת עוד? – ברור ?.

אנחנו כאן, ונשמח לשוחח אתכם

קופת חולים מאוחדת מאוחדת שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד