י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
איך הגיבו השכנים?

למדו לקח: ההתנצלות של יאיר וליהיא לפיד

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד ורעייתו הפיקו לקחים מהביקורת הציבורית שנמתחה על נפתלי בנט כראש ממשלה שהפך את ביתו הפרטי ברעננה וסביבתו לאזור מבוצר מה שהעיק על השכנים ושיגרו מכתב התנצלות בפני השכנים והבטיחו לצמצם את הסבל עד כמה שניתן 

למדו לקח: ההתנצלות של יאיר וליהיא לפיד
ישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

תושבי רחוב מאיר פיינשטיין בשכונת רמת אביב ג' בתל אביב הופתעו לקבל היום (שלישי) מכתב מיוחד שעליו חתומים לא אחרים מאשר ראש הממשלה יאיר לפיד ורעייתו ליהיא ובו התנצלות כנה על כך שעקב סידורי האבטחה הם יחוו אולי מעט שינוי בחי היומיום.

במכתב נכתב כך:

"אנו מתנצלים מאוד על חוסר הנוחות והקושי שנגרם לכם עקב סידורי האבטחה. מאמצים רבים נעשים כדי לתאם את הצורך הביטחוני מול המשך שגרת החיים בשכונה שלנו".

עוד כותבים הזוג לפיד: "אנחנו מקיימים שיח מול גורמי האבטחה על מנת להפחית ולצמצם עד כמה שניתן את המגבלות".

לסיום נכתב: "אנו מבקשים את סליחתכם ומודים לכם על ההבנה לאור השינויים שעוברים על השכונה. מאחלים לכולנו ימים טובים ושקטים".

המכתב פורסם בקבוצה השכונתית והשכנים דווקא היו סלחניים. אחד השכנים הגיב וכתב: "אנו מקווים שאי הנוחות תימשך ותימשך. הצלחתך תקוות המדינה". שכן אחר כתב: "מוכנים להמשיך לסבול" ושכן שלישי הסכים וכתב "לגמרי!".

בני הזוג לפיד הפיקו לקחים מהביקורת הציבורית והתקשורתית שנמתחה כלפי ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט על כך שהפך את חייהם של שכניו לסיוט מתמשך, כאשר רחוב ציפמן ברעננה הפך לאזור מבוצר ומאובטח וכל יוצא ובא נדרש היה לעבור בירוקרטיה מתישה ולא נעימה בעליל.

יצוין כי בני הזוג לפיד עברו במוצ"ש להתגורר במעון ראש הממשלה הזמני - וילה 'סאלמה' שברחוב בלפור 21 בירושלים, אך עם זאת עדיין נדרשת אבטחה על ביתו הפרטי בתל אביב מתוקף תפקידו כראש ממשלה.

יאיר לפיד ליהיא לפיד בית ראש הממשלה נפתלי בנט מכתב התנצלות רמת אביב ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד