ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הפשיעה בניו יורק

עוזרו של ראש העיר נשדד באיומי אקדח

אחד מעוזריו של ראש העיר ניו יורק, אריק אדאמס, נשדד באיומי אקדח בברוקלין בבוקר יום שלישי, כך מסרה המשטרה. העוזר בן ה-33 צעד ברחוב בסביבות השעה 10:30 בבוקר כאשר שני חשודים פנו אליו בדרישה לתת את ארנקו, כשעובד העירייה סירב, הוא הופל לקרקע ונגנב לו הפלאפון וארנק

עוזרו של ראש העיר נשדד באיומי אקדח
אקדח: אילוסטרציה צילום: משטרת ניו יורק

אחד מעוזריו של ראש העיר ניו יורק, אריק אדאמס, נשדד ביום שלישי בבוקר באיומי אקדח, כך מסרה המשטרה. העוזר בן ה-33 צעד ברחוב בסביבות השעה 10:30 בבוקר כאשר שני חשודים פנו אליו בדרישה לתת את חפציו, כך מסרה המשטרה. כשעובד העירייה סירב, הוא הופל על הקרקע עם איומי אקדח, כך אמרו גורמים רשמיים.

החשודים גנבו את הטלפון הסלולרי של הקורבן, בבעלות העיר ניו יורק, וארנק עם חמישה כרטיסי אשראי, כך מסרה המשטרה. לאחר מכן השודדים נמלטו, כך דווחה התקשורת המקומית.

עוזרו של ראש העיר חבר בצוות התקשורת של אדאמס, לא נפצע וסירב לקבל טיפול רפואי בזירה, כך אמרו גורמים רשמיים. לא בוצעו מעצרים. מזכיר העיתונות של ראש העיר, פביאן לוי, אמר לחדשות PIX11 שהתקרית "מדגישה עוד יותר את הצורך להוציא רובים מאנשים מסוכנים ברחובות ניו יורק".

"כריס עובד קשה למען העיר מדי יום, ומגיע לו להיות בטוח בזמן שהוא ממלא את תפקידו, בדיוק כמו כל ניו יורקי אחר. בטיחות הציבור הייתה בראש סדר העדיפויות של ראש העיר אדאמס מאז היום הראשון, וזו הסיבה שמשטרת ניו יורק פועלת בחריצות מדי יום לצמצום הפשיעה", אמר לוי בהצהרה.

"אדאמס רוצה תוצאות כמה שיותר מהר, ולמרות שראינו התקדמות במהלך החודשים האחרונים, הורדת יותר מ-3,000 רובים מהרחובות וצמצום הירי והרציחות בדו ספרתי, אין אפשרות לתקן בן לילה, אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לשמור על בטיחות כל תושבי בניו יורק" כך לוי.

אריק אדאמס שוד אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד