כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מתעקשים להחרים

בן אנד ג'ריס תובעים את יוניליוור על מכירת הזכיינות

חברת בן אנד ג'ריס תבעה את חברת האם שלה יוניליוור, כדי לחסום את מכירת העסק הישראלי שלה לבעל רישיון מקומי - אבי זינגר, בטענה שזה "אינו עולה בקנה אחד עם ערכיה שלא למכור את הגלידה שלה בגדה המערבית הכבושה"

בן אנד ג'ריס תובעים את יוניליוור על מכירת הזכיינות
מפעל בן & ג'ריס בקרית מלאכי צילום: פלאש 90

בן אנד ג'ריס העולמית הגישה ביום שלישי תביעה נגד חברת האם שלה יוניליוור במאמץ לחסום את מכירת המותג הישראלי לזכיין מקומי.

מותג הגלידות הנוטה לשמאל, שידוע כדוגל במטרות ליברליות, טען בתלונה שהוגשה לבית המשפט המחוזי של ארה"ב במנהטן כי "ההחלטה החד-צדדית" של יוניליוור התקבלה ללא הסכמת הדירקטוריון. מדובר בתביעה שבאה אחרי הסיכום בין בן אנד ג'ריס הישראלית בראשות אבי זינגר לבין יוניליוור שהחברה תמכור לו את הזכויות לשווק בישראל, וכך יוכל כמובן להמשיך ולמכור גם ביהודה ושומרון.

דירקטוריון בן אנד ג'ריס הצביע ביום שישי האחרון ברוב של 5-2 לאשר את מכירת הזכיינות בישראל, על פי הדיווח בארה"ב, המתנגדים היו שני דירקטורים שמונו על ידי יוניליוור. החברה ביקשה משופט פדרלי לחסום את העברת הסימנים המסחריים וזכויות המותג של בן אנד ג'ריס לכל גורם שימכור את המוצר או ישתמש בלוגו שלו בגדה המערבית ללא אישור מוקדם של הדירקטוריון. נציגי בן אנד ג'ריס ויוניליוור לא הגיבו לבקשת תגובה על התביעה מטעם ה'ניו יורק פוסט'.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ההחלטה של ​​יוניליוור הגיעה לאחר צעדים משפטיים של בעל הרישיון הישראלי שלה הבעלים אבי זינגר, החוזה שלהם היה אמור להסתיים בסוף השנה, אך עכשיו זינגר ימשיך לייצר גלידה על אפם ועל חמתם של שונאי ישראל.

בנוסף, היו גם לחצים מצד בעלי המניות, ושל משקיעים ופוליטיקאים בארצות הברית. לאחר ההחלטה, יוניליוור אמרה בהצהרה כי היא מוכרת כעת את האינטרסים העסקיים של בן אנד ג'ריס בישראל למר זינגר, מהלך שלא מצא חן בעיני חברת בן אנד ג'ריס העולמית שנמצאת תחת יוניליוור.

המשמעות של ההסדר החדש היא שבן אנד ג'ריס תימכר בשמותיה העבריים והערביים ברחבי ישראל והשטחים בבעלות מלאה של בעל הרישיון הנוכחי.

בן & ג'ריס גלידות יוניליוור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד