כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הנרצחת בתל אביב: עובדת זרה מרומניה, בת 45

פורסמו הפרטים על הרצח המזוויע בתל אביב: האשה שחלקי גופתה נמצאו בשבת האחרונה במזוודה היא עובדת זרה מרומניה • הרוצח: בן זוגה, אזרח טורקיה שעבד בבנייה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

הבוקר (ד) הותר לפרסום כי האשה שחלקי גופתה נמצאו בשבת האחרונה במזוודה בדרום תל אביב היא אלונה דניס, בת 45 מרומניה, שהגיעה לארץ לפני מספר שנים ועבדה בחיפה בסיעוד קשישים. בנובמבר 2012 עברה להתגורר בתל אביב, ובחודשים האחרונים שהתה בארץ שלא כחוק.

החשוד ברצח הוא בן זוגה איידמן גמיראן, נתין זר מטורקיה, בן 50, שעסק בבניין, לאחר שהגיע לארץ לפני שנה וחצי. ובשלב זה לא ברור האם קיבל סיוע מאדם נוסף.

מחקירת היחידה המרכזית של המשטרה עולה כי בין השניים התפתח ויכוח על רקע כספי שמהלכו היכה אותה בחפץ קהה, ביתר את גופתה וניסה להיפטר ממנה. הגופה זוהתה באמצעות טביעות אצבע. עוד עולה מהחקירה כי המזוודה הונחה במקום שאותרה, שעות ספורות לפני שהתגלתה.

באמצעות חוליית האינטרפול במטה הארצי, שעבדה בשיתוף פעולה עם הרשויות ברומניה, אותרה משפחת הקורבן. מתחקור בני המשפחה עלה כי הנרצחת עבדה בישראל ללא אשרת עבודה, עובדה שהקשתה על איתור מקום עבודתה וכתובת מגוריה.

אתמול (שלישי) בשעות הבוקר נפרסו כוחות מבצעיים של ימ"ר תל אביב באזור כפר קאסם, שם נהג ללון.

בן הזוג נעצר בצהריים סמוך לשעה 16:00 כשהיה בדרכו לנמל התעופה בן גוריון, לאחר שזוהה במצלמות אבטחה ולאחר תיחקור עדי ראיה ובני משפחה. החשוד התכוון להימלט לארצו בטיסה שהמריאה בשעה 21:00.

מפקד מחוז ת"א הביע את הערכתו לשוטרי ומפקדי הימ"ר, על שפעלו במסירות בנחישות והצליחו לזהות את הקורבן ולעצור את החשוד ברצח תוך זמן קצר ולפני יציאתו מהארץ. "בפעילותכם המסורה הבאתם לידי ביטוי את היכולות המקצועיות והערכיות של משטרת ישראל", אמר.
נרצחת תל אביב עובדת זרה רומניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד