י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יתרונות מדהימים

ללא מגע יד אדם: פלא טכנולוגי חדש במטבח היהודי

שנים אחרי שהפך 'נעם 1' למוצר בסיסי בכל בית בישראל, בית 'אפיקים' משיק את 'נעם 2' המותאם למשפחה החרדית בצורה מושלמת • נועם 2 עובד ללא מגע יד אדם ונכנס למצב שבת באופן אוטומטי לאחר שעבר התאמה ללוח השנה היהודי ומעברי שעון הקיץ והחוף • כל זאת לצד יתרונות נוספים מדהימים כמו עיצוב חדשני, חיסכון מדהים בחשמל ותצוגה מרהיבה

ללא מגע יד אדם: פלא טכנולוגי חדש במטבח היהודי
מיניבר נועם 2 צילום: מתוך אתר החברה

בשורה חדשה במטבח היהודי, שוטפת את הרחוב בישראל בימים אלו: מתקן המים ההיברידי המותאם לשבת וחול ומוגדר כפלא טכנולוגי - 'נועם 2' הושק וכבר נמכר למשפחות רבות ברחבי הארץ.

לא כל יום יוצאת בשורה שכזו. בעצם זו הפעם השניה בלבד שמושק מכשיר מים המותאם גם לשבת, מבית אפיקים - טכנולגיית מים מתקדמת.

בפעם הראשונה היה זה נועם1 – המותג שכל ילד מכיר וזה שהפך למוצר צריכה בסיסי. כעת בימים אלו הושק המכשיר המשודרג: נועם 2, העובד ללא מגע יד אדם ונכנס למצב שבת באופן אוטומטי לאחר שעבר התאמה ללוח השנה היהודי המכיל את מועדי כניסת השבתות והחגים ואפילו את זמני הקיץ והחורף לעשרות שנים קדימה. כל זאת לצד יתרונות נוספים מדהימים כעיצוב חדשני, חיסכון מדהים בחשמל [היברידי אמרנו?], ותצוגה מרהיבה.

משירותי החברה נהנים מגוון רב של לקוחות, החל מבתי החולים הגדולים, שרכשו את המיני-ברים הפזורים בין המחלקות; מוסדות המחזיקים ב'בנק מים', שהוא מעין מיני-בר ענק המספק מים קרים גם כאשר מאות ילדים צורכים את המים בו זמנית וכלה בלקוחות הפרטיים, המחזיקים את המכשיר הביתי המוכר – נועם1" וכן נועם 2 החדש שהושק אך לאחרונה וכבר שובר שיאים רבים בקצב מכירה מסחרר ב"ה.

"סוד ההצלחה שלנו הוא כמובן השירות" – מסר מנכ"ל החברה אפרים שמואל. "למכור הרבה יודעים, אך מתן שירות איכותי לאחר תהליך המכירה, לצערנו לא כולם יודעים. יש לנו מעל 20 טכנאים הנמצאים בפריסה ארצית רחבה, ומעניקים שירות איכותי ולבבי לעשרות אלפי לקוחותינו, הן בהחלפות סננים, הן במעברי דירה והתקנות מחדש, והן בפתרון תקלות".

השאירו פרטים לבירור אודות המכשיר הכשר והחדשני>>>

אפיקים נועם 2 מים מינרלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!