ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"ידעתי שהיא מתה"

הטבח בשיקגו: הבת והאם נמלטו; האם נורתה ונהרגה

בתו של קורבן הירי בהיילנד פארק מספרת על הרגע הנורא שאמה נהרגה ממש לידה כשהשתיים ברחו מהירי. אינסטינקטים ההישרדותיים של הבת פעלו והיא ידעה שעליה להשאיר את אמה מאחור, כאשר רוברט קרימו ירה יותר מ-70 כדורים על משתתפי המצעד

אילוסטרציה
אילוסטרציה

קאסי גולדשטיין, בת 22, סיפרה כי צפתה במצעד הרביעי ביולי של יום העצמאות בארה"ב עם אמה קתרין גולדשטיין, בת 64, בפרבר הקטן של שיקגו כשהתוהו ובוהו פרץ. "עמדתי שם עם אמא שלי, ושמעתי מה שחשבתי תחילה כחזיזים או זיקוקים שמישהו יורה ברחוב שמולי. ואז הרמתי את מבטי וראיתי את היורה יורה על הילדים", סיפרה קאסי לרשת NBC בראיון ביום שלישי. "ואמרתי לה שזה יורה ושהיא חייבת לברוח".

הם רצו יחד זו לצד זו כאשר קתרין נפגעה מכדור. היא נורתה בחזה ונפלה ארצה, אמרה קאסי. "ידעתי שהיא מתה", אמרה קאסי "פשוט אמרתי לה שאני אוהבת אותה, אבל לא יכולתי להפסיק לרוץ, כי הוא עדיין ירה בכולם לידי".

אינסטינקטים ההישרדותיים של הבת פעלו והיא ידעה שעליה להשאיר את אמה מאחור, כאשר רוברט קרימו ירה יותר מ-70 כדורים על משתתפי המצעד הנמלט, "פשוט המשכתי לרוץ, והתחבאתי מאחורי פח אשפה" אמרה קאסי.

קתרין הייתה אחת משבעה אנשים שנהרגו בירי ההמוני. עוד עשרות נפצעו ביום שני האחרון. מאז הואשם הרוצח קרימו בשבעה סעיפי רצח והוא עומד בפני מאסר עולם אם יורשע בכל הסעיפים.

קאסי ספרה כי אמה הייתה בשנת אבל על אובדן אמא שלה שנפטרה לאחרונה והחליטה להשתתף במצעד יום העצמאות כדי לצאת מהעצב. יום לפני הירי, האם והבת בילו יחד את היום, "היא פשוט הייתה אמא ​​טובה. וקיבלתי איתה 22 שנים. והיו לי 22 שנים עם האמא הכי טובה בעולם", אמרה קאסי בדמעות.

שיקאגו טבח ירי הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד