כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הקונים זעמו

לאחר עזיבת מקדונלד'ס: הרשת הרוסית מכרה לחמניות עם עובש

רשת מזון מהיר רוסית חדשה שהוקמה במקום מקדונלד'ס שעזבה את רוסיה עקב המלחמה, נתפסה כשהיא מגישה המבורגרים עם עובש ו'רגלי חרקים'. "נרשמו לפחות שלושה מקרים של המבורגרים עם לחמניות עובש שנמכרו ללקוחות"

לאחר עזיבת מקדונלד'ס: הרשת הרוסית מכרה לחמניות עם עובש
הלחמניה עם העובש צילום: רשתות חברתיות

לאחר שענקית המזון מקדונלד'ס פרשה מרוסיה בעקבות פלישת ולדימיר פוטין לאוקראינה, הרשת עברה לזכיין רוסי שהחליף את השם, וקרא לרשת 'טעים וזהו'. התחליף החדש של מקדונלד'ס אמנם 'זהו', אך 'טעים' כנראה הוא לא. לקוחות גילו עם פתיחת הרשת החדשה המבורגרים עם עובש ורגלי חרקים מטוגנות.

"קונים התלוננו על עובש בלחמניות במספר חנויות, אמרה קסניה סובצ'ק", ידוענית טלוויזיה פופולרית והפוליטיקאית הבולטת ביותר של האופוזיציה הרוסית. "נראה שהם לא ממש מכבדים את הסטנדרטים של מקדונלד'ס, לפחות מבחינת בקרת איכות המוצר". היא כתבה אתמול (שלישי) "היום נרשמו לפחות שלושה מקרים של המבורגרים עם לחמניות עובש שנמכרו ללקוחות".

בנוסף, תלונות נוספות ברשת הרוסית החדשה הן מחסור בבשר ובצ'יזבורגרים, ורוטבי גבינה עם תאריכי שימוש שפג תוקפם. חלק מהסועדים פרסמו תמונות של "רגלי חרקים" באוכל שלהם. הקונים מחו גם על כך שהצ'יפס "עצוב" בהשוואה לדבר האמיתי ממקדונלד'ס, שהיה ברוסיה מאז 1990.

עובש לחמניות מקדונלד'ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד