י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תעלומת מוישי קליינרמן

בנות המשפחה הגיעו למירון, המפכ"ל קיים הערכת מצב: "כל כיווני החקירה נבדקים, נקודת המוצא שהוא בחיים"

המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי קיים הערכת מצב במסגרת חקירת היעלמותו של מוישי קליינרמן, ואמר כי במשטרה "לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא". המפכ"ל הוסיף: "נקודת המוצא היא שמוישי בחיים" | היום עלו בני משפ' קליינרמן למירון והשתתפו בחיפושים

בנות המשפחה הגיעו למירון, המפכ"ל קיים הערכת מצב: "כל כיווני החקירה נבדקים, נקודת המוצא שהוא בחיים"
מוישי קליינרמן, המפכ"ל בתום הערכת המצב צילום: דוברות המשטרה

נקודת המוצא של המשטרה היא שמוישי קליינרמן, הנער החרדי שנעדר למעלה מ-100 ימים, עדיין בחיים. כך טען היום (רביעי) מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, במסגרת דיון הערכת מצב בתחנת מעלה אדומים שבמחוז ש"י. הדיון שבו השתתפו בכירי המשטרה ומחוז ש"י עסק במאמצי המשטרה לאיתורו של קליינרמן.

במקביל, בני משפחת קלייינרמן עלו היום למירון והשתתפו בחיפושים. בהמשך הגיעו להתפלל בקבר הרשב"י, שם נראה מוישי בפעם האחרונה.

נזכיר כי שלשום שוחרר ממעצר החשוד במעורבות בהיעלמותו של קליינרמן, זאת לאחר שהמשטרה נקלעה לקשיים בחקירתו. החשוד, ששוחרר בתנאים מגבילים, נעצר בשבוע שעבר במסגרת התפתחות בחקירת ההיעלמות, ובית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה.

במסגרת הערכת המצב שקיים היום המפכ"ל עם מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים, קיבל המפכ"ל סקירה רחבה בדבר פעילות משטרת ישראל, החקירתית והמבצעית למציאתו של משה.

במשטרה ציינו כי מאז שהתקבל הדיווח במשטרת ישראל על היעדרותו, "פועלת המשטרה סביב השעון ובכוחות גדולים בסריקות אחר משה ובמקביל נעשות פעולות חקירה רבות אשר רובן חסויות והן חוסות תחת צו איסור פרסום".

כבר לפני מספר שבועות ובמקביל לפעילות המשטרה, הוקם צוות חקירה מיוחד ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובשילוב אגף החקירות והמודיעין אשר פועל בכל האמצעים שברשות משטרת ישראל. במקביל, נאמר בהודעת משטרת ישראל, "נמצאת המשטרה בקשר רציף עם משפחתו שלמוישי וזו מעודכנת בהתפתחויות ככל שמאפשרת החקירה".

"אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא", אמר המפכ"ל, במסגרת הערכת המצב. "משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

המפכ"ל הוסיף: "זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל".

מוישי קליינרמן הערכת מצב מפכ"ל המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד