ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
שקד לא הצליחה למנות

האלוף חתם על צו: בחירות ראשונות בחברון

לאחר ששרת הפנים לא הצליחה למנות ממלא מקום, אלוף פיקוד מרכז חתם על צו שמאפשר בחירות מוניציפליות בחברון - בפעם הראשונה בישוב היהודי • מסתמן: מועד הבחירות סביב חודש ספטמבר הקרוב 

האלוף חתם על צו: בחירות ראשונות  בחברון
חיילים בחברון צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

אלוף פיקוד מרכז חתם השבוע על צו שמאפשר לקיים בחירות מוניציפליות לתפקיד יו"ר מנהלת הישוב היהודי בחברון, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. תאריך הבחירות המסתמן: סביב חודש ספטמבר.

מאז הודיע היו"ר המכהן הרב הלל הורביץ על התפטרותו, ניסתה שרת הפנים איילת שקד למנות מחליף כממלא מקום וקידמה את קובי אלירז, יועצם של שרי ביטחון לשעבר. אלא שהיועץ המשפטי של משרד הפנים לא אפשר את המינוי, ושקד לא הצליחה למנות.

במקביל, קודם הכשרת קיומן של בחירות מוונצואליות ראשונות בישוב, ולאחר עבודת מטה של יועמ"שים במשרדי ממשלה שונים - השבוע אלוף פיקוד מרכז חתם על התקנות לקיום ההליך באופן חוקי ורשמי.

מדובר בבחירות ראשונות בישוב היהודי, שיש כבר מועמדים שמתכוננים לרוץ. מסתמן כי תאריך הבחירות יהיה סביב חודש ספטמבר, עוד כשלושה חודשים, ובימים הקרובים צפויים להודיע על תאריך מדויק.

בינתיים מי שיכהן בתפקיד הוא היו"ר שהודיע על פרישה, הרב הורביץ. שקד, נזכיר, ניסתה למנות את אלירז, אך לאחר שהוא נדרש לוותר על ענייניו האחרים לדרישת היועמ"שית המינוי לא יצא לפועל.

חברון בחירות מונציפאליות אלוף פיקוד המרכז איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד