י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החקירה נמשכת

יצחק נדקר ונפצע קשה: "לפתע קיבלתי חבטה בראש"

יצחק דהן, שנפצע אתמול באורח קשה באירוע הדקירה סמוך לבני ברק, תיאר היום את שאירע ממיטתו בבית החולים | אתמול העריכו במשטרה כי מדובר בפיגוע טרור, אך גם כיווני חקירה נוספים נבדקים

יצחק נדקר ונפצע קשה: "לפתע קיבלתי חבטה בראש"
יצחק דהן בבית החולים צילום: כאן חדשות

בבית החולים שיבא עדיין מאושפז יצחק דהן, שנפצע אתמול (שלישי) באירוע דקירה סמוך לבני ברק. במשטרה עדיין ממשיכים לחקור את הנסיבות. אתמול הייתה ההערכה כי מדובר בפיגוע טרור, אך גם כיווני חקירה נוספים נבדקים. בית המשפט הטיל, לבקשת המשטרה, צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

כשהוא שוכב על מיטתו בבית החולים, דהן תיאר את שהתרחש אמש ברגעים הדרמטיים. "עליתי בגשר מבני ברק לכיוון בית הכנסת בגבעת שמואל", סיפר היום לכאן חדשות. "באמצע הירידה אני רואה מישהו לבדו שמסתכל עלי ומושיט יד לשקית. כבר דמיינתי שיש משהו - ואני מקווה שלא יתרחש כלום".

"המשכתי לעלות", מוסיף דהן לתאר, "בעוד הוא המשיך לרדת. אחרי מספר שניות אני מקבל לפתע חבטה על הראש, ושוב פעם חבטה. לא יכולתי להגיב. תפסתי את הראש וניסיתי עוד לעמוד. ראיתי שזה קשה, אז התיישבתי. וככה התחלתי לעצור את הדם".

אתמול פעלו כוחות גדולים של משטרה בסריקות נרחבות ברחבי העיר בני ברק והסביבה אחר החשוד שדקר את יצחק דהן, בעת שצעד על גשר גבעת שמואל. ל'בחדרי חרדים' נודע כי דהן סיפר לשוטרים שהגיעו לזירה, כי אדם בעל חזות ערבית תקף אותו באמצעות חפץ חד - ונמלט לתוך העיר.

בכירי המשטרה שהגיעו לזירה עקבו מקרוב אחר ההתפתחויות. לטובת הסריקות, מסוק משטרתי הועלה לאוויר וצוותי מג"ב הוקפצו לעיר.

חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופרמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק".

זאבי פישמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה עד להגעת חובשים נוספים. לדברי הפצוע (שאותר חבול ומדמם) הוא נפצע כתוצאה מאלימות". דניאל ברק חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

 

 

 

דקירה הפיגוע בגשר גבעת שמואל יצחק דהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד