י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האורחים לחוצים וזועמים

"הבדיקות תקינות": עשרות אורחים נוספים במלון סובלים מכאבי בטן

אחרי הדיווח אמש על חשד להרעת מזון במלון דן באילת, במשרד הבריאות ערכו ביקורת במטבח שנמצאה תקינה | עד כה דווח על 56 מקרים למשרד הבריאות | עשרות אורחים מדווחים על כאבים והקאות וטוענים כי במלון לא מעדכנים אותם 

"הבדיקות תקינות": עשרות אורחים נוספים במלון סובלים מכאבי בטן
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

אחרי שמשרד הבריאות דיווח אתמול על כ-15 מקרים של כאבי בטן עזים וחשד להרעלת מזון במלון דן באילת, היום (רביעי) מדווח העיתונאי איציק זוארץ ב'כאן חדשות' כי המספר עלה לכ-100 אורחים שסובלים מתסמינים. במשרד הבריאות ערכו בדיקה במטבח המלון שנמצאה תקינה. לפי המשרד, עד לרגע זה דווחו 56 מקרים כאשר נכון לרגע זה מרביתם לא נזקקו לקבלת טיפול רפואי.

אישה שמתארחת במלון סיפרה בריאיון ל'כאן 11': "בין יום שני לשלישי הבן והאחיין בחדר לידנו התחילו להקיא בלי הפסקה. לקראת ערב בעלי גם התחיל להקיא. בשלב הזה לא הבנתי כלום וחשבתי שזה איזה וירוס. אתמול בערב שלחו לבן שלי תמונה מאחד הערוצים שבה כתוב שיש הרעלה. ירדתי ללובי וראיתי עוד אנשים שמתלוננים על הקאות. חבר שאני מכירה הוסיף אותי לקבוצת וואטסאפ שכבר פתחו ויש בה יותר מ-90 אנשים שסיפרו שנפגעו. לנו לא אמרו הרבה במלון, אם לא הייתי שומעת על זה מהתקשורת לא הייתי שומעת על זה שום דבר. הם לא סגרו את חדר האוכל או עדכנו אותנו בשום דבר".

אורחת אחרת במלון סיפרה לכאן חדשות: "אנשים מקיאים בכל מקום אפשרי, בלובי, במעליות, בחדרים. אני מאוכזבת, כואבת ומתוסכלת מאוד. שילמנו ממיטב כספנו ובחרנו במלון הטוב והיקר בישראל ודבר כזה קרה. היה כאן אתמול בלאגן וצרחות בקבלה, אנשים הפכו פה את המקום. תחושה קשה״.

לירון סופר, שגם התארחה במלון, אמרה בנוסף: "הגענו לפה ביום ראשון, ביום שני בערב זאת הייתה הארוחה האחרונה שאכלנו במלון. מיום שני בלילה אנחנו חמישה אנשים משלשלים בלי הפסקה, מתפתלים מכאבי בטן ועוויתויות, כאבי שרירים והילדים על אקמול". בהמשך אמרה: ״מאוד עצוב לי, באנו לחגוג לי יומולדת באילת, כל החופשה לפח, הילדים עצובים וגם אנחנו ולמלון אין תשובות. אנחנו לא נכנסנו לאכול משני בערב. כל הכסף לטימיון״.

מהנהלת המלון נמסר: "אנו מצרים מאוד על שכמה מאורחי המלון נזקקו לטיפול. לפי המידע שיש בידינו מדובר ב-15 אורחים. יודגש כי בית החולים יוסטפל קבע כי כל אורחי המלון שהיו בטיפול לא סבלו מהרעלת קיבה. אנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות. המלון נמצא בתפוסה מלאה ואנו מאחלים בריאות לכולם".

משרד הבריאות מסר בתגובה כי "מייד עם קבלת המידע הראשוני אתמול יצא צוות לערוך בדיקה מיידית במטבח המלון, שממצאיה היו תקינים. בדיקה נוספת שנערכה היום במטבח המלון נמצאה תקינה גם כן".

מלון דן אילת הרעלת מזון כאבי בטן משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד