י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יצאנו מבולבלים

שקד פותחת את הקמפיין: "צריך ממשלה רחבה, לא להקת זאבים"

שרת הפנים איילת שקד נשאה הערב דברים בפסטיבל המחולות בכרמיאל, כשלראשונה בתור יו"ר מפלגת ימינה היא התייחסה למשבר הפוליטי ופתחה בקמפיין הבחירות הקרוב כשהיא קוראת להקמת ממשלת אחדות רחבה ללא קיטוב ופילוגים 

שקד פותחת את הקמפיין: "צריך ממשלה רחבה, לא להקת זאבים"
כנס בחירות של ימינה צילום: פלאש 90

לראשונה מאז פרישת נפתלי בנט מתפקידו כראש ממשלה והפקדת מפלגת 'ימינה' בידיה של איילת שקד, יושבת הראש החדשה התייחסה למצב הפוליטי בנאום שנשאה בפסטיבל המחולות בכרמיאל, שם היא קראה להקמת ממשלת אחדות רחבה.

"נקעה הנפש מסבבי הבחירות המיותרים האלה. נמאס גם מהמצב שבו חצי מהעם, בכל פעם ממחנה אחר, מרגיש שגנבו לו את המדינה. צריכים לעבוד כולם יחד, יריבים פוליטיים הם לא אוייבים", אמרה שרת הפנים איילת שקד.

היא הוסיפה, "אני אומרת לכולם – בוא נעבוד ביחד. אני מאמינה שיחד אפשר להקים ממשלה חזקה ורחבה שתעסוק בעשייה, ובאמת רוצה לשאת תפילה שממשלת ישראל, לא משנה איזה ממשלה תקום, תוכל להתנהל כלהקת מחול ולא להקת זאבים".

מאחר ונאומה נישא בפסטיבל מחול בעיר כרמיאל, חיברה שקד את נאומה לפסטיבל ואמרה: "שנה אחרי שנה כרמיאל מוכיחה שאפשר לחבר בין כולם. אני מתבוננת על הלהקות וההרכבים בפסטיבל, ומגלה שאין כאן רקדנים בודדים, אין כאן מופעי יחיד" אמרה שקד. מופע של רקדן אחד לא ידמה לעולם ללהקה שנעה ביחד. כוריאוגרפיה של שחקן אחד, גם עם היא מרשימה במיוחד, לא יהיה שווה למופע של להקה שלמה שעולה ורוקדת יחד כאיש אחד".

לדבריה, "במצב הפוליטי בישראל אנו עלולים להגיע למצב של קיטוב שעלול לפגוע בישראל. אנחנו מתגייסים ביחד, ואסור לנו לחוות קיטוב ופילוג. ואני שואלת – האם נצליח להעלות ריקוד אחד שבו כולם משתתפים? אני מאמינה שיש דרכים שבהם ניתן לאחד, לחבר – ושנהיה כולם ביחד" כך שקד.

על פי דיווחים, דבריה של שקד הופרעו שוב ושוב ע"י קריאות בוז שנשמעו מפי פעילים פוליטיים המתנגדים לה ולממשלה בה היא חברה, ממשלה יחד עם מפלגת רע"מ והיו"ר מנסור עבאס".

איילת שקד מפלגת ימינה בחירות לכנסת ה-25 ממשלת אחדות קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד