ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קיבלתם הארכה

נקנסתם בקורונה? לרשות האכיפה והגביה יש בשורה טובה עבורכם

המבצע להסדרת קנסות קורונה לעצמאים ולבעלי עסקים קטנים הוארך בשלושה חודשים | המבצע שמוביל המרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה, כולל הפחתת תוספות פיגורים, וכן פריסה או דחיית מועדי תשלום באמצעות פנייה נוחה בטופס מקוון

נקנסתם בקורונה? לרשות האכיפה והגביה יש בשורה טובה עבורכם
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

נקנסים ונהנים: על רקע אישור מענקי האומיקרון לעצמאים ולבעלי עסקים קטנים במליאת הכנסת בשבוע שעבר, החליטה רשות האכיפה והגבייה להאריך את המבצע להסדרת קנסות קורונה - לעצמאים ולבעלי עסקים שתוכנן מלכתחילה לשלושה חודשים, וזאת עד לתחילת חודש אוקטובר 2022.

במסגרת המבצע כאמור יכולים בעלי קנסות קורונה לפנות למרכז לגביית קנסות ברשות האכיפה והגבייה, באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של הרשות, ולבקש הפחתת תוספות פיגורים שנצברו על הקנסות, פריסת תשלום הקנסות, דחיית תשלום הקנסות ועוד. המרכז לגביית קנסות נערך למבצע, והוא דן בבקשות בעלי הקנסות באופן מהיר וייעודי וללא צורך בהצגת מסמכים רבים או מורכבים, ומשיב לבקשות הפונים לכל היותר תוך 14 יום. 

להגשת בקשה להפחתת תוספות פיגורים, פריסת או דחיית תשלום קנס לעצמאים ובעלי עסקים, ניתן להקליד באינטרנט "מבצע הסדרת קנסות קורונה לעצמאים".

עד כה הגישו מאות חייבים בקשה להסדר חוב קנס במסגרת המבצע בכ-1000 תיקי קנסות, וזאת באמצעות הטופס המקוון הייעודי באתר הרשות או באזור האישי הממשלתי.

 כל חייבי הקנסות במבצע קיבלו הפחתות משמעותיות ופריסת תשלומים רחבה וחלקם אף סגרו במסגרת פנייתם את כלל החובות שלהם במרכז לגביית קנסות.

מנהל רשות האכיפה והגבייה, אורי ולרשטיין, ציין: "לאחר שנתיים של התמודדות מורכבת של המגזר העסקי עם השלכותיו הכלכליות של משבר הקורונה, יש חשיבות רבה לסייע לעצמאים ולבעלי העסקים הקטנים והבינוניים לשוב ליזמות ולצמיחה לטובת כלכלת ישראל, ולהקל עליהם את החזרה המהירה לשגרה".

 

קורונה דוחות ביטול דוח קנס כספי קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד