י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

החשודים נתפסו במצלמות מזהמים את הדיונות

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פעלה מול משליכי פסולת פיראטית בדיונות של אשקלון | שני חשודים עוכבו ונחקרו, נתפסו כלים ששימשו לביצוע העבירות והוצא צו ניקוי לשטח המזוהם

החשודים נתפסו במצלמות מזהמים את הדיונות
הפסולת שהושלך צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

המזהמים נתפסו ונקנסו: בפעילות, שנערכה בשיתוף לוחמי מג"ב ושוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל, מול משליכי פסולת פיראטית שכללה איסוף ראיות מתמשך מהאוויר והקרקע, נתפסו היום (רביעי) שני משליכי פסולת בשטחי הדיונות באזור העיר אשקלון.

הפסולת שהושלכה.

החשודים עוכבו ונחקרו, ובחקירה פלילית נפתחה נגדם. כמו כן, נתפסו הכלים ששימשו לביצוע העבירות הסביבתיות והועברו לחניון ייעודי מטעם המשטרה הירוקה, זאת במקביל לצו ניקוי שהוצא לשטח שבו הושלכה הפסולת.

במשרד להגנת הסביבה מציינים כי ככל שמשליכי הפסולת לא ינקו ויפנו את הפסולת שהושלכה למקום מורשה, יפתח תיק חקירה נוסף מול המשליכים.

גיא נחושתן, ראש צוות דרום במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה אצר בתגובה: "תפסנו את משליכי הפסולת, אחרי פעולה באופן סמוי בשבועות האחרונים. השלכות פסולת לא חוקיות, מעבר להיותן עבירה על החוק, גורמות לפגיעה משמעותית בסביבה ובציבור. אנו פועלים באופן שוטף, במטרה לצמצם ולמגר תופעה זו, שהפכה למכת מדינה."

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי היא תמשיך לפעול בשיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים, למיגור תופעת השלכות פסולת לא חוקיות בשטחים פתוחים. "פסולות אלו מזיקות לבריאות הציבור, לבעלי החיים ולסביבה, עלולות להוביל לזיהומי קרקע ומים ולהוות מקור לשריפות" מציינים במשרד.

 

המשרד להגנת הסביבה פסולת זיהום סביבה זיהום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד