י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פסיכופת כפול

הרוצח אמר כי שקל טבח נוסף מיד לאחר שנמלט

רוברט קרימו שהואשם ברציחתם של שבעה בני אדם במצעד יום העצמאות בארה"ב, הודה בפני החוקרים כי ירה ברד של כדורים מגג בנין ולאחר מכן ברח לאזור מדיסון, ויסקונסין, שם שקל לפתוח בטבח נוסף, שופט באילינוי הורה לעצור את החשוד ללא יכולת שחרור בערבות

הרוצח אמר כי שקל טבח נוסף מיד לאחר שנמלט
היורה הפסיכופט רוברט קרימו צילום: רשתות חברתיות

הרוצח משיקגו הואשם ברצח של שבעה בני אדם במצעד יום העצמאות ביום שני האחרון, הוא הודה בפני המשטרה כי שיחרר ברד של כדורים מגג בנין, ולאחר מכן ברח לאזור מדיסון, ויסקונסין, שם שקל לבצע טבח נוסף, אך הוא התחרט ופנה חזרה לאילינוי, שם נעצר מאוחר יותר, לאחר שהחליט שהוא לא יבצע ירי נוסף בוויסקונסין, כך אמר דובר מחלקת הפשיעה של מחוז לייק, כריסטופר קובלי, במסיבת עיתונאים.

שופט באילינוי הורה לעצור את החשוד ללא יכולת שחרור בערבות. עוזרו של פרקליט המדינה במחוז לייק, בן דילון, אמר בבית המשפט כי החמוש "הסתכל למטה וירה לעבר אנשים", הוא רצח שבעה ופצע יותר משלושים בני אדם. הוא השאיר על הגג את התרמילים של 83 כדורים ושלושה מחסני תחמושת.

הצעיר בן ה-22 איים בעבר ברצח על משפחתו ואיים להתאבד, ועדיין הצליח לרכוש נשק בקלות. הוא הדוגמה האחרונה של צעירים שהצליחו להשיג אקדחים ולבצע מעשי טבח בחודשים האחרונים למרות סימני אזהרה בוהקים לגבי בריאותם הנפשית ונטייתם לאלימות.

משטרת מדינת אילינוי, המנפיקה רישיונות נשק, אמרה שקרימו הגיש בקשה לרישיון בדצמבר 2019, כשהיה בן 19. אביו נתן חסות לבקשתו. בזמנו "לא היה בסיס מספיק כדי לבסס סכנה ברורה ולדחות את הבקשה", כך מסרה משטרת המדינה בהצהרה. על פי חוק אילינוי, ניתן למנוע רכישת נשק מאנשים שהורשעו בפלילים, מכורים לסמים או כאלה שנחשבים מסוגלים לפגוע בעצמם או באחרים.

שיקאגו מדינת אילינוי טבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד